![]() |
Sytkäjohdot ja tulpat
Heips,
Tuossa Yorccin projektikertomusta lukiessa on tullut mieleen että ei voi olla todellakaan noin vaikeaa, ei todellakaan kun kaikki minkä pitäisi olla ok vaan pettää pettämisen ilosta. Minulla on tuo luulotauti omaa kinneriä kohtaa noussut yli vitutusrajan eli käytävä sytkä, polttoaine ja kaikki alipaineletkut huolella läpi ennen tulille laittamista. Sytkäpuoli ihmetyttää eli mistä löytää luotettavat tulpat ja sytkäjohdot? Parin viikon kuluttua aika ottaa Corvette tulille ja pitäisi huoltaa se tämän vuotista tuhannen kilometrin urakkaa varten :( Onko jollakulla hyviä kokemuksia joistain sytkäpiuhoista ja tulpista koska kertomuksessa vilahteli kyllä huonoja kokemuksia monistakin epäonnistumisista. Tsemppiä ja kuminkäryä pikku-eetu |
Samat tulpat ja tulpanjohot on ollu ongelmitta 4 vuotta. Jos tulpanjohtoja ei oo edellinen eikä edellistä edellinen omistaja vaihtanu ni sit ne on ollu jo kuus tai seittemän vuotta. Johtojen merkkiä en tiiä, mut tulpat on Denso T16PR-U, seuravat tulpat on samat. C3:ssanikin oli, tosin Denso T16R-U.
Ja miksikö päädyin noihin tulppiin? Nokun kävin Lahdessa dynossa aikoinaan, kun ostin C3:sen ja se dynottaja siellä suositteli noita tulppia. Uskoin hänen tietävän asiasta, kun pihalla oli silloin 13 Corvettea ja paljon muitakin jenkkiautoja. Myöhemmin olen vakuuttunut siitä, että kyllä se BB-motorsin Jukka tietää ihan oikeasti. Tietää ja osaa. Luultavasti en ole ainoa asiasta vakuuttunut tällä palstalla ;) Voi olla, että AC Delcon tai Boschin tulpat ovat ihan yhtä hyviä tai jopa parempi, mutta minulla ei ainakaan ole mikään tarve kokeilla muita. Nyt en viitsi korjata toimivaa. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:02. |