![]() |
C6 jenkeistä
Olen harkinnut, että noin vuoden sisällä päivittäisin C5:sen kutoseen. Autokauppias kaverini jenkeistä laittoi tämän nykyisen laivan konttiin ja todella tyytyväinen olen ollut. Eli ajattelin tämän kutosenkin jenkeistä pyytää.
Sitten pari kyssäriä: -Kun tuo jenkki C6:sen niin mitä muutostöitä joutuu tekemään? Vitosen kanssa joutui ainakin aika paljon valoja muuttelemaan. -Onko eri vuosimalleissa suurta eroa? Jenkeissä sen verran hyvä tarjonta, että saa aika vapaasti valita millaisen haluaa. -Pystyykö avo kutosella ajamaan motarilla ilman, että peruukki irtoaa? :D Olen kahden vaiheilla targan ja avomallin välillä. Kiitokse kaikille, jotka osaavat neuvoa :rock: |
Tuota... eikös esim ruotsissa olisi paljonkin euromalleja tarjolla ja suomestakin siihen 50 000-70 000¤ haarukkaan löytyy aika monta autoa..
Kulut rahti vero ja muutokset mukaanlukien.. amerikasta niin.. no voi siinä vähän pärjätäkkin.:) |
http://mobil.blocket.se/kronoberg/C6....htm?ca=11&w=3
Esim tuommonen -08 uudemmalla ls3 mosalla. |
C6 avolla en ole mennyt, mutta targassa kyllä käy semmoinen pyörre jo yli 80 kmh, ettei tupakinpoltosta tuu mittään! :D
|
Quote:
Molemmat ikkunat pitää olla n. 1-2cm auki jolloin pyörre vähenee oleellisesti. |
Quote:
Muutostyöt ovat aikalailla samat kuin C5:eenkin. Huonolla tuurilla joutuu etuvalot vaihtamaan, joillakin DOT-valot ovat tainneet nykyisin kelvata sellaisenaan, oranssi parkkivalo umpioissa ei taida olla hyväksyttävä. Eli eurotakavalot, vilkut kylkiin ainakin. Euromallin C6:ssa on ajovalojen pesurit ja jenkkimallissa ei, siitä en osaa sanoa mahtaako olla pakollinen varuste. Ehkä joku asiaan enemmän vihkiytynyt osaa valaista paremmin... :thumleft: |
Quote:
Eihän avona ikkunat ylhäällä ajeta! Etikettivirhe! :D |
Quote:
|
Quote:
Ei muutako ajamaan 120 kmh motarilla ikkunat alhaalla :D |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 13:48. |