![]() |
Quote:
Ei välttämättä:D Tarvitaan ideoita, ehdotuksia ja ajankohta, koska MTC #10 olisi? Perinteinen vai tasaluvun vuoksi jotain uutta? Huom! Mielestäni tämä on Finnshark tapahtuma eli kaikki harrasteajoneuvot olisivat tervetulleita kuten v. 2011 Sharks Together tapahtumassa. |
Quote:
Ku mä saan romut liikkeelle, niin Dalton pykälään ja rattia vääntämään! MTC never dies! |
Dalton MTC pitäisi rekisteröidä ja patentoida:cool:
Mulla voisi olla saumaa järkätä lähtö perinteiseltä kivenlahden teebeeltä Pöllönummelan Sundsbergissä olevan Min krug kaffilan pihaan niin että voitais saada vaikka kaffebullat sponssina :o Mutta tämä(kin) vähän kesken.. Jos päivämäärä täsmentyy[-o< lupaan ryhtyä toimeen. |
Joku sellainen esim. Lauantai pitäisi keksiä, ettei olisi muita tapahtumia:scratch: Niin saataisiin paremmin porukkaa mukaan. Yksi toinen voisi ehkä olla, että syys MTC kun pudonneet lehdet lentelevät kirpeässä kivassa ilmassa? <- Tätä joku joskus ehdotti.
|
Quote:
Vaikka ensi Lauantaina, jos Foreca ei pahemmin kuseta, pitäis olla kuivaa. Tällee randomina, startti + tarttikahvit kaierkkin tallilta, samalla pieni talli-miitti, mutkaa länsiuudellamaalla, lounas jossain Tammisaaren korkeuksilla, sieltä Karjaa-lohja akselia takaisin... |
Quote:
Nokitetaan vielä viikolla eteenpäin. Ens La taitaa olla aika paljon jengiä olla menossa tonne kimmon kannustusjoukkoihin. |
No niin,
Asiaa "hieman" tullut selvitettyä eli reitti olisi suurinpiirtein valmis. Lähtöpaikka ja aika ovat vielä epäselviä. Koska on tällainen #10 kyseessä, niin olen järjestänyt meille sopivaan ajankohtaan (joka täsmentyy myöhemmin) tutustumisen Fiskars:ssa olevaan korupajaan, joka tekee korut käsityönä alusta loppuun asti (Niinkuin osa meistä harrastajista autojen suhteen) ja myös ns. Custom made koruja. Lounaan voi halutessa siis nauttia Fiskars:ssa tai shoppaillessa siellä. PS. Korupaja lupasi riippuen tuotteesta väh. 15% alennuksen osallistujille. Joten miehet jättäkää kortit kotiin ja vain bensarahat mukaan;) |
Laittakaa tää johonki syyskuun puolenvälin paikkeille, nii mäkin pääsen mukaan?
|
Quote:
Sen kaiffarin liikkeisiin en astu ikinä jalallakaan. |
Quote:
Joo, ei ole Jalon liike! Olen tuntenut tämän perheen jo '80 luvulta asti. Jalo ei tee koruja itse alusta loppuun asti, vaan tilaa työn jostain muualta. |
| All times are GMT +3. The time now is 07:02. |