FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Tapahtumat (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   14.9.2013 Pudis No speed limit (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=22703)

myky 01.09.2013 23:37

14.9.2013 Pudis No speed limit

Kuka on lähdössä niin ilmoa mulle vaikka privana, ilmoitan asiasta sinnepäin montako meitä tulee. Olisi ajatus minun luona aamulla kokoontuminen ja lähtö tehdä. Kokoonnutaan tänne, juodaan kahvit vaikka ja siitä sitten jonossa kohti Pudista. Tällä hetkellä Armat ja minä ja Stingray427 ja Raahesta Zeta-Jarmo tulossa kai. Vieläkö lisää? Kahvikuppeja riittää! Saattaa vaikka olla jotain purtavaakin, karjalanpiirakkaa juustolla ja voilla, pitääkö kinkkua ja kananmuniakin olla?

Mielellään infoa ketä tulossa niin osaan varautua jne.

Pihalle ja talon tontille mahtuu ainakin 20 vetteä! Tai 40 kun järjestellään!

R-A-C-E meininki. :woohoo:

pomppe 02.09.2013 00:37

Quote:

Originally Posted by myky
Kuka on lähdössä niin ilmoa mulle vaikka privana, ilmoitan asiasta sinnepäin montako meitä tulee. Olisi ajatus minun luona aamulla kokoontuminen ja lähtö tehdä. Kokoonnutaan tänne, juodaan kahvit vaikka ja siitä sitten jonossa kohti Pudista. Tällä hetkellä Armat ja minä ja Stingray427 ja Raahesta Zeta-Jarmo tulossa kai. Vieläkö lisää? Kahvikuppeja riittää! Saattaa vaikka olla jotain purtavaakin, karjalanpiirakkaa juustolla ja voilla, pitääkö kinkkua ja kananmuniakin olla?

Mielellään infoa ketä tulossa niin osaan varautua jne.

Pihalle ja talon tontille mahtuu ainakin 20 vetteä! Tai 40 kun järjestellään!

R-A-C-E meininki. :woohoo:

Alustavasti tullaan, jos saadaan säädöt kohdalleen sitä ennen. Todennäköinen vika tunnistettu! :) Ai niin, laturi meni uusiksi, mutta se nyt saadaan nopeasti!

hateju 02.09.2013 06:51

Tulossa.. ehkä jopa kahdella autolla.:cool:
...säävarauksella...

systeemi 02.09.2013 09:52

Katsos sattui vielä että on vapaapäivä töistä. Tähän kyllä täytyy yrittää tulla.

Ceevitonen 02.09.2013 15:23

No voe helevata...

Pitäisköhän vielä sittenkin heittää pohojosenlenkki???? On se vaan niin pirun piiitkä matka täältä Lahden seudulta. 50% varmuudella varaus ja on oltava myös kananmunia ja pekonia ;)

myky 02.09.2013 17:00

Quote:

Originally Posted by Ceevitonen
No voe helevata...

Pitäisköhän vielä sittenkin heittää pohojosenlenkki???? On se vaan niin pirun piiitkä matka täältä Lahden seudulta. 50% varmuudella varaus ja on oltava myös kananmunia ja pekonia ;)

Pekonia ei jouva tekeen, mutta kamunoita saa. Tehdän kamunavoita.

hateju 02.09.2013 18:22

Quote:

Originally Posted by systeemi
Katsos sattui vielä että on vapaapäivä töistä. Tähän kyllä täytyy yrittää tulla.

Letkajenkkaa pystöön. Mulla ei ole vapaata mutta eiköhän tuo jotenki järjesty.. :rolleyes:

systeemi 02.09.2013 18:40

Letkassa sitä olisi mukava kulkea, eli joo jos ei nyt esteitä tule.

myky 02.09.2013 21:09

Quote:

Originally Posted by systeemi
Letkassa sitä olisi mukava kulkea, eli joo jos ei nyt esteitä tule.

SIIS; Pidä tätä esteenä kaikelle MUULLE!

hateju 02.09.2013 21:51

Quote:

Originally Posted by myky
SIIS; Pidä tätä esteenä kaikelle MUULLE!

Niin mäki sanoin töissä. Ei just pysty tuleen töihin sillon.:D
-ellei satu sataan vaakaan vettä:(

All times are GMT +3. The time now is 08:41.