![]() |
Amerikan paketit ja miksei muutkin
Onkohan kenelläkään muulla tullut mieleen, että ne pienet tilatut hilut voisi ehkä lähettää pienemmissä/sopivan kokoisissa paketeissa.
Tässä pari esimerkkiä. Pistäkää paremmaksi. Tässäkin tuli n.15 millinen "cap" C-kakkosen ohjaustehostimen ohjausventtiilin päätyyn. No ei vielä niin paha paketti, koska pyysin nimenomaan "pieneen pakettiin, pliis." ![]() ...mutta tämä siten. Pensatankin senderin kiinnitysrinkula. Laatikko on normi kenkälaatikon kokoinen ja noita rinkuloita mahtuisi monta sataa tuohon laatikkoon. Lenskarit lennättää siis saastunutta ja miksei myös lämpimämpää amerikan ilmaa tänne pohjolaan meidän riesaksi. Tämä on kallis tapa hoitaa ilmastovelvoitteet ja puhdistaa omaa atmosfääriään. ![]() |
Vähän samanlaisia kokemuksia. nyt ei ole vain yhtään kuvattavaksi asti.
|
Entä, kun firma mistä tilaan, lähettää pelkästää, vain ja ainoastaan lentorahtina (Britanniasta). Ei minulla nyt niin kiire ole, mutta minkäs teet.
|
Monta pakettia on mennyt ensin keskieurooppaan ja sieltä Helsinkiin, ei ymmärrä ?
|
Quote:
Kaikilla isoilla kuriiri ja lentoposti firmoilla on keskusvarasto Belgiassa tai Hollannissa. Lentävät sieltä sitten tänne. |
Mä pistän välillä oman kuriirin (DHL) hakee niin tulee jos niin kuin haluun. Ja minne haluun.
|
Quote:
Rahamiehet tekee mitä haluaa. Minun seuraava paketti tulee Somali pakolaisten kaarnaveneellä, ellei uppoa. |
Quote:
Joo sama täällä. Ainoa mitä käytän on usps tai sitten oma konttirontti mikä toimii kuin junan vessa ja halpaa kuin makkara. |
On tuolla USAssa ainakin shippauspalveluita, jotka lähettää suht edullisesti (itte käytän DHLää)
|
Quote:
Korjaan sen verran että olen ottanut omalla rahdilla jo senkin takia että se on halvempi monessa tapauksissa Itelläkään harvemmin kiire noilla ole, niin lennätetään ainoastaan ne hätäsimmät tarpeet... Ja Jenkeistä tietenkin olen konttirahtina käyttänyt pääasiassa BG:n palveluja (Bulldogs Garage). |
| All times are GMT +3. The time now is 06:20. |