![]() |
ajonestoko temppuilee ?
Pari kertaa meinannut 97 c5:nen jäädä päiväkodin pihaan. Avaimesta kääntäen ei tapahtunut mitään. Toisella kertaa riitti kun irrotti akkukengän kerran, toisella kerralla irrottelin monta kertaa kunnes alkoi starttaa. Selviääkö tästä avaimen uusimisella ? Mistäköhän sellaisen siruavaimen aihion helpoimmin saisi ?
|
Mä tilasin vähän aikaa sitten avaimen ebaystä. Hinta oli posteineen noin 20$. Mittaat vaan siitä avaimesta vastuksen et tulee oikee.
|
Kannattaa kyllä tarkistaa vielä virtalukonpohja ja sen liittimet. Mulla on ko. vika paikallistunut sinne...
|
Mulla oli samantyyppinen vika aiemmin. Ajoneston tunnistusleuat oli jotenkin väljät siinä virtalukon suulla ja aina välillä seuraus oli se , että kone oli kuollut kun kivi.
Ensiapuna nappasin ne ajoneston johdot irti virtalukosta ja väliin oikeanlaisen vastuksen. No myöhemmin sitten laitoin pyöritettävän säätövastuksen piiloon, joten auton saa myös näppärästi sellaiseen kuntoon, että varastaminenkin tulee aika vaikeaksi. http://finnshark.com/forum/showpost....09&postcount=1 Tässä oli aiemmin kuvien kanssa tarinaa tuosta -- no kuvat hävisi jossain Finnsharkin IT hässäkässä .... |
| All times are GMT +3. The time now is 08:43. |