![]() |
C4 laturi
Taitaa olla laturi rikki C4 -90 .
Mitä näille kannattaa tehdä ? Onko uudet niin halpoja, että uutta kehiin ? En ole vielä irroittanut ja tutkinut. Toisinaan olen vaan todennut, että on sama ostaa uusi jos esim. hiilien liukupinnat ovat kuluneet syvälle montulle. Mistä saa uusia? Sellaisia , että orkkis liittimet käy. |
Quote:
Uutta laturia vaan, jos ei itse jaksa purkaa, kasata ja harrastaa. Löytyy paikallisesta jenkkiputkasta tai FinnVettestä, kustannukset n. 100 (-150?) euroa Nimim. aina varalaturi kyydissä... |
Quote:
Ei tarvitse olla jenkkiputka eikä erikoisliike. Löytyi ihan "tavis" varaosa liikkeestä. 120¤ ;) |
...niin ja tarkasta akkusi kunto ettet riko uuttakin laturia. Nimim. Kokemusta on ](*,)
|
Akku on uusi, mutta voihan sekin olla sökö.
Pitääpä käydä kysymässä löytyykö paikallisesta ko. laturia, jollei niin pitää hakea sitten työmatkalla Finnveteltä tai jostain muusta paikasta ensiviikolla. |
ja ne maat.... kunnossa.
|
Tiedän, että jossain täälä ketjuissa on nuo maakohdat kerrottukin, mutta en dataa nyt löydä. Voisiko joku valottaa nuo maakohdat niin voisi niitäkin ruveta tarkastelemaan ennen ongelmia. Kiitos etupeltoon.
|
Taisi mennä laturista tai ilmapumpusta laakeri, kun vaimea kahiseva ääni kuuluu sieltäpäin. Jos alottaisi osien vaihtamisen laturista niin onko tietoa löytyykö Kuopion varaosakaupoista jenkkien osia vai tilaanko suoraan Finnvettestä?
|
160¤ maksoi paikallisesta autosähköliikkeestä tilatessa rahtivapaasti.
Hyvinhän tuo tuntui pelaavan. Mikähän lie oikea tapa löysätä tuota moniurahihnan kiristintä. Itse painoin isolla mensselillä alaspäin, mutta pitäisi lienee käyttää jotain neliöpäistä avainta ja vääntää niin pääsisi helpommalla. |
Quote:
1/2-tuumainen hylsysatsin räikkä käy siihen. Ainakin 91:ssä piti vähän viilata yhtä halpisräikkää matalammaksi, että mahtuu runkopalkin ja kiristimen välistä. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:58. |