FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   auto hajos (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=24133)

johannes 22.05.2014 10:55

auto hajos

***** et ottaa päähän. Autosta kuulus naps moottorista ja sytty check engine valo ja sammu.. onneks oli just bussipysäkki mihin sain työnnettyä.. hinausautoa täs vartoillaa.. ei ainakaan hihna ollu koska se näytti viel paikallaan olevan..

johannes 22.05.2014 11:05

Harmittaa ku ei kotipihal menny ku tästä vajaa kilometri matkaa. Mut piha sellanen ettei voi hinata siihen.
Sellaset oireet ehdin huomata, että lämmöt nousi aika nopeesti. Oli jossain 80:s melkeen heti ja range tippu 100km:st johonki 30km:ään sekunnis..

Dalton 22.05.2014 12:31

Quote:

Originally Posted by johannes
Harmittaa ku ei kotipihal menny ku tästä vajaa kilometri matkaa. Mut piha sellanen ettei voi hinata siihen.
Sellaset oireet ehdin huomata, että lämmöt nousi aika nopeesti. Oli jossain 80:s melkeen heti ja range tippu 100km:st johonki 30km:ään sekunnis..

Tsekkasitko öljyt? En arvaile enempää, vaikka tietty ajatus saattaisi olla?

johannes 22.05.2014 13:28

No se starttas sit ihan ok. Ja bensan vähyys aiheutti epäilyn että kun ensin oli hidas mutka vasemalle liittymässä ja sen jälkeen heti kurvi oikeelle valtatielle ja toki kun kaasuakin painoi niin kurvi oli ehkä liian raju ja polttoaineen syöttö katkes. Ei siinä sitte hinuria tarvittukkaan vaan ajelin tankil ja sitte töihin..

johannes 22.05.2014 13:50

Hämäs vaan se ihmeen naps-ääni..

Dalton 22.05.2014 13:54

Quote:

Originally Posted by johannes
No se starttas sit ihan ok. Ja bensan vähyys aiheutti epäilyn että kun ensin oli hidas mutka vasemalle liittymässä ja sen jälkeen heti kurvi oikeelle valtatielle ja toki kun kaasuakin painoi niin kurvi oli ehkä liian raju ja polttoaineen syöttö katkes. Ei siinä sitte hinuria tarvittukkaan vaan ajelin tankil ja sitte töihin..

Just joo eli perinteinen C4 ongelma;) Itse en oikeistaan aja alle puolella tankilla, koska tietyissä tilanteissa polttoainepumppu saattaa haukata ilmaa ja lopputulos on kuvatunlainen. Pahimmissa tapauksissa on mennyt jopa polttoainepumppujakin, kun ovat päässeet imemään ilmaa liian pienen polttoainemäärän vuoksi.

johannes 22.05.2014 14:11

Joo tuli heti flashback tältä forumilta kun olin lueskellut että porukat ketkä ajaa radalla niin 3/4 osaa tarvis bensaa olla. Ihan perseestä.

pirre 22.05.2014 14:29

Pistä foamit tankkiin niin voi vähän helpottaa ongelmaa

janiv 22.05.2014 14:55

Minulla hajosi bensapumppu, kun bensa loppui. Onneksi se tapahtui kotipihassa autoa talliin ajaessani.

johannes 22.05.2014 15:28

Quote:

Originally Posted by janiv
Minulla hajosi bensapumppu, kun bensa loppui. Onneksi se tapahtui kotipihassa autoa talliin ajaessani.

Ai että voi olla niinkin herkkä. No, otin tästä opikseni. Jos bensaa vähän niin ei aja kovaa kurviin. Enkä muutenkaan mikään hurjastelija siis ole mutta vielä varovaisemmin :)

All times are GMT +3. The time now is 05:47.