![]() |
Sulake ongelmia
Mistähän kannataa vikaa hakea ? Parkeilta polttaa sulakkeen kun vetää parkit päälle . Joskus palaa jonkun aikaa ja naps sulake palaa . Onko valokatkaisia niin heikkoa tekoa ? Autossa H4 valot kestääkö valokatkaisia ? Vikaa olen hakenut vaikka ja mistä .
|
Oikosulkuhan siellä on, jos sulaketta polttaa.
Todennäköisesti jostain kohtaa johto kuoriutunut paljaaksi ja plussa ottaa kiinni runkoon tai sitten jossain liitoksessa on johdosta törröttävä johtosäie, joka yhdistää plussan ja miinuksen. |
voi olla takavalojen navat maadotaa lampujen alta
|
Quote:
Jep se on selvä että jossan on oikosulku mutta missä ? Ei ainakaan polttimoiden pohjissa |
Onko parkit jonkun releen kautta ?
|
Mr Edison keksi sähkövalon. Mr Bell puhelimen ja Mr Lucas oikosulun.
|
Katos jos tuosta löytyys värillinen sähkökaavio (willcox corvette) helpompi seurata
|
Taidan viedä autosähkölääkärille
|
Quote:
Kröhöm... Ei se Edison kuitenkaan puhelinta keksinyt (eikä itse asiassa Bellkään, vaikka kehitti kovasti puhelinta myöhemmin). Edison keksi hehkulampun ja Meucci puhelimen. No joo, nillitykseksihän tää taas meni... |
Quote:
Joo siis Edison keksi sähkövalon, Bell puhelimen.... ja minä olen juonut liikaa. Lucas kuitenkin keksi oikosulun. Ajattelin laittaa jonkin harrastepyörän, rakentelen talvet ja ajelen kesät, taidan ostaa jonkin -60 lukulaisen Englantilaisen kun ne on kuulemma hyviä. Kiitos korjauksesta. |
| All times are GMT +3. The time now is 10:29. |