FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   diablosport intune (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=24275)

hartsup 16.06.2014 16:47

diablosport intune

laitan tän nyt tännekin...Kiinnostaisiko ketään intune i-1000 tuneri? Olen täällä jenkeissä ja tilaamassa sellaista, tulisi nyt samalla ilman veroja + muita hössötyksiä, hinta on 389 taalaa.. käy siis c6 ja c5.. diablosport.com

Cosa 16.06.2014 17:34

Quote:

Originally Posted by hartsup
laitan tän nyt tännekin...Kiinnostaisiko ketään intune i-1000 tuneri? Olen täällä jenkeissä ja tilaamassa sellaista, tulisi nyt samalla ilman veroja + muita hössötyksiä, hinta on 389 taalaa.. käy siis c6 ja c5.. diablosport.com

Mielenkiintoista kuulla kommenttisi sen toimivuudesta.

PS: Ei sulla mahtuisi mukaan sellaisia etuparkki-vilkku-led-systeemejä (samanlaiset, kuin itselläsi)...?

JaPu 16.06.2014 18:07

Quote:

Mikä toi on? Mitä tekee vakio koneessa? Jos siitä on jotain hyötyä, niin voisin olla kiinostunut sellaisesta.

Tulisi siis c6:seen, joka on vakio.

T:janne

hartsup 16.06.2014 21:47

Quote:

Originally Posted by Cosa
Mielenkiintoista kuulla kommenttisi sen toimivuudesta.

PS: Ei sulla mahtuisi mukaan sellaisia etuparkki-vilkku-led-systeemejä (samanlaiset, kuin itselläsi)...?

Mä katon jos saan tilattua ilman rahtia tänne esim. corvettemodsilta, ilmoittelen..

hartsup 16.06.2014 22:01

Quote:

Originally Posted by JaPu
Mikä toi on? Mitä tekee vakio koneessa? Jos siitä on jotain hyötyä, niin voisin olla kiinostunut sellaisesta.

Tulisi siis c6:seen, joka on vakio.

T:janne

Joo ei siinä varmaan kannata mistään hevosvoima- hömpöistä puhua mut miksi itse ajattelin hankkia on just noi vaihteiston vaihtopisteiden ja tiukkuuden säätö, bensiinin oktaani ym. no, lupaavat 15 hp lisää.. HP tunersit ja muut menee mulla jo liian hienoksi. Eli laite on obd- porttiin menevä kännykän kokoinen laite mistä voi valita valmiiksi ohjelmoituja asetuksia tai säätää itse tiettyjä parametrejä autoon.

Cosa 16.06.2014 22:17

Quote:

Mä katon jos saan tilattua ilman rahtia tänne esim. corvettemodsilta, ilmoittelen..

Loistavaa, kiitos jo etukäteen.

PS. Täällä olisi nyt hyvät kelit... Nauti olostasi siellä :)

JaPu 17.06.2014 07:36

Quote:

Joo ei siinä varmaan kannata mistään hevosvoima- hömpöistä puhua mut miksi itse ajattelin hankkia on just noi vaihteiston vaihtopisteiden ja tiukkuuden säätö, bensiinin oktaani ym. no, lupaavat 15 hp lisää.. HP tunersit ja muut menee mulla jo liian hienoksi. Eli laite on obd- porttiin menevä kännykän kokoinen laite mistä voi valita valmiiksi ohjelmoituja asetuksia tai säätää itse tiettyjä parametrejä autoon.

Taitaa olla siis minulle "turhake", joten passaan tämän rundin. Kiitos vastauksesta.

Terv.
Janne

All times are GMT +3. The time now is 09:41.