![]() |
Joululahjalista 2014
Tässä tärkeimmät . villasukat , käsin tehdyt nahkakinttaat (upeat) , lahjakortti urheiluliikkeeseen :roll: (pitäisikö nyt itkeä vai nauraa ) miksi urheiluliikkeeseen onhan niitä muitakin liikkeitä ?
|
Suuri autokirja :santa:
![]() |
Perus sukkien, kalsareiden ja kirjojen lisäksi sain eukolta rahaa gopron ostamiseen. Sanoi että älä osta kallista. En sitten kertonut että laitoin itse vähän lisää ja ostin Hero 4 silverin:)
Anopille ostin black & deckerin älyläturin. Se ajaa autollaan niin lyhyttä matkaa että vähän väliä saa käydä antamassa apuvirtaa. Jos nyt helpottais sillä rintamalla. Niin joo ja äipälle ostin laitomat xenon valot sen autoon ne kun asuu syrjäkylillä ja subarussa on paskat valot. Lupasin asentaa ne. |
Sain lakuja laatikollisen.
:D |
Kirjoja:
Juice Leskinen Iiro Viinanen Teemu Selänne Rush Noiden lisäksi pyjama... Aika kiltti olen ollut :D |
Mäkin sain ...
:)
|
Quote:
Samoin:) + Vuorisen Juoppis 5 + 2vkoa etelässä + korruptiot ;) |
Meni tänäkin vuonna lahjat jotakuinkin herkkujen puolelle.
Varsinainen lahja hankittava itse, sitten keväämmällä. :D Kunhan talvirengaspakko on ohi. |
Peter Brock: Corvette Stingray....
Pukki toi....Peter Brock:Corvette Stingray...http://www.bre2.net/mm5/merchant.mvc...ory_Code=books
|
Pukki toi säälistä uuden omena läppärin,,kuulemma tontut kyllästy kuuntelemaan jatkuvaa kiroilua ikkunan takaa windous 8 kanssa /jatkuvien päivityksien odottelussa,,,sen verran oli kuulemma hermot ollut koetuksella että pukki laittoi vielä Apple TV boksin samaan pakettiin! Voi sitten katella niitä Korvetti viteoita ilman piuhoja ,,,( TOIMII!!)
ps,kyllä hermo lepää kun kone aukee heti!! |
| All times are GMT +3. The time now is 02:48. |