![]() |
varaosia ?
Hei vettemiehet/naiset ! Ihan vaan kyselen, että miten on varaosatoimitukset teillä toimineet ?. Itse en ole vielä saanut viime syksyllä tilaamiania perusvaraosia. Olen kyllä ollut usesasti yhteydessä tähän suomalaiseen varaosaliikkeeseen, ja aina ovat sanoneet että pian tulee.
|
Quote:
Ilmeisesti kyse on jostain vähän erikoisemmasta osasta, kun toimitus on kestänyt? Ilmeisesti myös tavarantoimittajan varastosaldot lyö nollaa? Oletko Finnvetteltä tai USpartsilta kysynyt? Toisinaan voi kokeilla tilata suoraan ulkomailta? Tuossa vähän aikaa sitten tilattiin jenkeistä koneremontin tarvikkeet ja paketti tuli vajaassa kahdessa päivässä. Tosin osa syy nopeuteen oli, että se ennakkotullattiin. |
Olen paljon tilannut tavaraa USA:sta suoraan, eikä ole ikinä ollut ongelmia.
Ihan oikeesti on tilauksessa peruskamaa, ja kyseinen firma on kaikille tuttu (en halua suoraan mainita yritystä, vaikkakin alkaa jo ottaa päähän). Tosiaan olisi pitänyt nämä osat tilata suoraan jenkeistä, mutta ajattelin tällä kertaa suosia kotimaista yritystä, kun ei ollut kiireäkään osien kanssa. Mutta nyt osien asennus siirtyy ensi talveen. Et näin itse kärsit, kun yrität olla kotimaahan päin. |
Hyvin tulee kamat tosiaan suoraan ulkomailta.
Muuten suosin finnvetteä, mukavan oloinen omistaja ja osia hyvin hyllyssäkin. |
Ok kaikista. Yhteen vain suutuin (FI).
|
Pääosin lupaukset on pitänyt kotimaisilla toimijoilla.
Suureksi osaksi toki osat tulleet Falcontin kontissa jenkeistä, ihan vaan rahansäästön takia ja kun ei ole ollut kiirettä. Huonoin esimerkki kotimaisesta hinnoittelusta oli joskus Vette-harrastuksen alkuaikoina 65 Eur tingitty hinta LS1 vedenlämpöanturista, joka maksaa Rockautossa 8 Usd... Bensalinjan osat kolmoseen tuli paikalliselta Seinäjokiselta toimijalta, joka tilasi ne US-Partsista ja hyvin toimii toimitukset. |
| All times are GMT +3. The time now is 01:39. |