FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Corvette Meet (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Letkoja Hyvinkää XXII/ Tampere/ Pirkanmaa (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=26319)

pomppe 03.08.2015 22:38

Letkoja Hyvinkää XXII/ Tampere/ Pirkanmaa

Perjantaina lähtö Tampereen Lahdesjärven ABC:lta. Voitaisiin ajella Pälkäneen / Luopioisten tms. kautta vaikka LÄHTÖ KLO: 13, 14 , 15 ?

Tampereen letkaan lähtijät, pistäkäähän lähtöaikatoiveita tulemaan.!

Pohjanmaalta tulevat voisi liittyä tähän letkaan Tampereella.

suojasto 04.08.2015 14:23

Quote:

Originally Posted by pomppe
Perjantaina lähtö Tampereen Lahdesjärven ABC:lta. Voitaisiin ajella Pälkäneen / Luopioisten tms. kautta vaikka LÄHTÖ KLO: 13, 14 , 15 ?

Tampereen letkaan lähtijät, pistäkäähän lähtöaikatoiveita tulemaan.!

Pohjanmaalta tulevat voisi liittyä tähän letkaan Tampereella.

Vaimo ehtii 1500 mukaan -- eli voitais lähteä vaikka aiemmin :)

TJM 04.08.2015 14:34

Itsellä ajatuksena körötellä nostalgisesti suoraan vanhaa 3-tietä. Onko e-pirkanmaalta muita halukkaita lähtijöitä kyseiselle reitille? klo 13-15?

Kurkis 04.08.2015 19:55

Mulla menee ilmeisesti siviiliautoiluksi Finnvettelle asti. Sieltä voisin liittyä seuraan. Voisin ehdotella Jakelle kahvin ja pullan tarjoamista porukalle, jos letka poikkeaa sitä kautta.

Tume 04.08.2015 22:01

Sopii aika kun aika. Liitytään puoliskon kanssa letkaan.

pomppe 04.08.2015 22:38

Quote:

Originally Posted by TJM
Itsellä ajatuksena körötellä nostalgisesti suoraan vanhaa 3-tietä. Onko e-pirkanmaalta muita halukkaita lähtijöitä kyseiselle reitille? klo 13-15?

Kyllähän me voidaan kaikki mennä vanhaa 3-titä, ei siinä mitään! Itse ehdottaisin klo 14:00 lähtöä, mutta mites se Suojaston vaimo? Voisihan siellä Finnvetelläkin poiketa matkalla! :D

suojasto 04.08.2015 22:42

Quote:

Kyllähän me voidaan kaikki mennä vanhaa 3-titä, ei siinä mitään! Itse ehdottaisin klo 14:00 lähtöä, mutta mites se Suojaston vaimo? Voisihan siellä Finnvetelläkin poiketa matkalla! :D

1400 on mulle ja vaimolle OK ....:rock:

pomppe 04.08.2015 23:10

Eli, Tampereen letka lähtee KLO 14:00 LAHDESJÄRVEN ABC:LTÄ!!!*Ajetaan hyvinkäälle vanhaa 3-tietä pitkin, ja poiketaan Finvetten kautta, jos Kurkikselta tulee vahvistus asiaan! Tuleeko Timo ABC:lle, vai matkalta mukaan letkaan?

Onnistuuko Pohjanmaalta tuleville tuo aikataulu?

Juke 04.08.2015 23:40

Quote:

Eli, Tampereen letka lähtee KLO 14:00 LAHDESJÄRVEN ABC:LTÄ!!!*Ajetaan hyvinkäälle vanhaa 3-tietä pitkin, ja poiketaan Finvetten kautta, jos Kurkikselta tulee vahvistus asiaan! Tuleeko Timo ABC:lle, vai matkalta mukaan letkaan?

Onnistuuko Pohjanmaalta tuleville tuo aikataulu?

Onnistuu tällä tietoa, kun ei toistaiseksi ole muita lähtijöitä kuin minä femmalla ja vaimo Outlanderilla. Kuulostellaan vielä muita tulijoita.

hateju 04.08.2015 23:54

Quote:

Originally Posted by Juke
Onnistuu tällä tietoa, kun ei toistaiseksi ole muita lähtijöitä kuin minä femmalla ja vaimo Outlanderilla. Kuulostellaan vielä muita tulijoita.

Yritän ehtiä samaan rakoon... pikkusen tuuria niin sattuu tuo ekat 600km meneen aikataulussa..

All times are GMT +3. The time now is 04:02.