![]() |
Letkoja Hyvinkää XXII/ Tampere/ Pirkanmaa
Perjantaina lähtö Tampereen Lahdesjärven ABC:lta. Voitaisiin ajella Pälkäneen / Luopioisten tms. kautta vaikka LÄHTÖ KLO: 13, 14 , 15 ?
Tampereen letkaan lähtijät, pistäkäähän lähtöaikatoiveita tulemaan.! Pohjanmaalta tulevat voisi liittyä tähän letkaan Tampereella. |
Quote:
Vaimo ehtii 1500 mukaan -- eli voitais lähteä vaikka aiemmin :) |
Itsellä ajatuksena körötellä nostalgisesti suoraan vanhaa 3-tietä. Onko e-pirkanmaalta muita halukkaita lähtijöitä kyseiselle reitille? klo 13-15?
|
Mulla menee ilmeisesti siviiliautoiluksi Finnvettelle asti. Sieltä voisin liittyä seuraan. Voisin ehdotella Jakelle kahvin ja pullan tarjoamista porukalle, jos letka poikkeaa sitä kautta.
|
Sopii aika kun aika. Liitytään puoliskon kanssa letkaan.
|
Quote:
Kyllähän me voidaan kaikki mennä vanhaa 3-titä, ei siinä mitään! Itse ehdottaisin klo 14:00 lähtöä, mutta mites se Suojaston vaimo? Voisihan siellä Finnvetelläkin poiketa matkalla! :D |
Quote:
1400 on mulle ja vaimolle OK ....:rock: |
Eli, Tampereen letka lähtee KLO 14:00 LAHDESJÄRVEN ABC:LTÄ!!!*Ajetaan hyvinkäälle vanhaa 3-tietä pitkin, ja poiketaan Finvetten kautta, jos Kurkikselta tulee vahvistus asiaan! Tuleeko Timo ABC:lle, vai matkalta mukaan letkaan?
Onnistuuko Pohjanmaalta tuleville tuo aikataulu? |
Quote:
Onnistuu tällä tietoa, kun ei toistaiseksi ole muita lähtijöitä kuin minä femmalla ja vaimo Outlanderilla. Kuulostellaan vielä muita tulijoita. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 04:02. |