![]() |
Pulverimaalausta
Jelpatkaaha taas noviisia.Ajattelin viedä kardaanin ja vetarit pulverimaalaukseen,mutta miten lie
onkohan noissa sisällä värinänvaimennuskumit,jotka saattas ottaa siipeen uunituksesta?:confused: |
Uunissa yli 200 astetta lämmintä. Tänään maalattiin Jeepin vararengasta ja aidon näköiset pultit osottautuikin muoviksi. Sinnehän ne suli uuniin. Tällä kertaa nauratti koko asia, mutta joskus voi tulla ikäväkin vahinko.
Mun mielipide on, että kaikki ristikot ja kumiosat irti ennen maalausta. |
Quote:
Onhan ne hitasattukin tehdessä joten kuumuutta ovat jo saaneet. Mä puhallutin ne ja epoksimaali pintaan niin tuli hyvät. |
Ja muistattehan että...
...laakerien keston kannalta on kriittinen lämpötila 120 celsiusta, joten ei ristikkoja uuniin.
|
Ilman ristikoita olisi tarkoitus maalata ja uuniin laittaa.
Vanhoista ristikoista ajattelin jättää kupit reikiin suojaksi ja kun jättää kupit hieman ulommas,niin jää lukkorenkaan urakin suojaan. |
Quote:
|
Pulveriin viedessä suojattaviin kohtiin pitäisi laittaa erikoisteippiä. Tuolla on jotain höpinää, kun mun vanteet kävivät pulverilinjalla http://finnshark.com/forum/showpost....postcount=1334
|
Juu, suojaukseen on kuuman kestävää teippiä. Sitten on erilaisia toppeloita reikien suojaksi. Yksi tapa poistaa on imuroida pulveri pois vääristä paikoista.
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:06. |