![]() |
Uudenlainen autovakuutus
Mielenkiintoinen ajatus, että vakuutus määräytyisi ajettujen kilometrien mukaan.
Harrasteautolle voisi olla oiva vaihtoehto jos esimerkiksi kilometrejä tulee vähän, mutta museoinnin pävät täyttyvät. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001163257.html |
Vaikea vaan luotettavaa seurantaa tuohon tehdä.
|
Quote:
Ei koske meitä ! Eivät vakuuta Corvetteja :roll: |
Ai ne ei enää vakuuta Corvettejakaan. Minulla oli joskus Popissa C4:seen jopa kasko, mutta Porscheen eivät suostuneet antamaan kaskoa eikä edes pakollista liikennevakuutusta.
Kyllähän ne sitten suostuivat antamaan pakollisen liikennevakuutuksen, kun kerroin, että se on lain mukaan pakko antaa. Kummallista etteivät vakuutusyhtiössä moista tienneet. |
Kysyin tarjousta C5:een
Liikennevakuutus olisi vissiin irronnut, mutta ei kaskoa :confused: Liikaa tehoa :scratch: |
Äkkiä tuon selvitti. Nettisivujen kautta tilattuna ei vetteen saa vakuutusta, mutta kun soitin sinne eilen niin kyllä tarjous tuli heti saman puhelun aikana.
Liikennevakuutus näyttää olevan nykyiseen verrattuna 45e vuodessa halvempi ku nyt ja osakasko n. saman hintainen. Nykyiset vakuutukset mulla on op-pohjolassa. Ja sanoin ajavani noin 3000 kilsaa vuodessa, silti mielestäni huono tarjous. En viitsi parinkympin tähden vaihtaa. Osakasko plus liikennevakuutus oli n.650e/vuosi. Osakasko sisältää, ilkivalta/varkaus/hirvi/palo-vakuutuksen. Olen kuullut että siellä POPissa on edulliset prätkävakuutukset, mutta lähtökohtasesti tosi kalliit autovakuutukset. Jos ois saanu 400/v tuon, niin sitten toki oisin vaihtanu. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:27. |