![]() |
c5 corvette airbag vikakoodi
Terve.
C5 Corvetessa palaa airbag valo ja vikakoodina 1001, ilmeisesti bagin boksi vaihdettu ja nyt täytyisi syöttää vinkoodi auton järjestelmään. Oisko kellään Tampereen seudulla softaa jolla voisi homman tehdä, korvausta vastaan tietenkin. -jouko 0405760582 |
Quote:
Moi Itse vaihdoin airbagit molemmille puolille sekä uudet airbagien boxit. Ei tarvinnut mitään koodeja minnekkään syöttää. Eli onko vika jossain muualla? |
Jos olen oikein ymmärtänyt koodi 1001 viittaa nimenomaan siihen että bcm tai pcm on vaihdettu ja ko. modulille täytyy syöttää auton vin-koodi, jolloin airbag valo sammuu. Ostin auton airbag vikaisena enkä tiedä sen historiasta sen kummenpaa.
Tampereen metroauto ei enää huolla ameriikan herkkuja, jos joku tietää kenenltä löytyy apua niin pistä viestiä. Ilmeisesti hommaan tarvitaan Tech 2 kapula. -jouko |
Täällä myös juttua samaisesta asiasta.
Ehdottavat myös muita vikoja http://www.corvetteforum.com/forums/...ion-error.html |
Mulla on Tech2 Jämsässä. Satunnaisesti myös Tampereen nurkilla tulee liikuttua. Jos on homma pelkästään siitä kiinni että modulille vin koodi tarvii syöttää.
|
Multa löytyy Tech2 Tampereella.
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:54. |