![]() |
Kenelle C6 on suunniteltu?
Kun katselee esim tota uutta Mustangia, niin siina on niin selkeasti otettu viitteita vanhoista Musseista ja silti saatu auto nayttamaan radikaalisti modernilta. Mussesta on tulossa GT malli ja luultavasti myos GTR malli, joka on hyvin race/tuning tyylinen. Joten Mustang koittaa varmasti vedota talla myos nuorempiin ostajiin.
Kun taas katsoo uutta seekutosta, niin se nayttaa todella konservatiiviselta. Sisusta ei sano race vaan lahinna Retirenment! Ulkokuori on todella siisti, mitaan ylimaaraista pulssin kohottajaa ei ole, ei ole tuning tyylia enemmankin boring tulee mieleen. Viime kesana jenkeissa, missa jokainen yli 45v auton harrastaja ajaa C5:lla, tuli sellainen fiilis, etta naita uusia vetteja tehdaan vain ja ainoastaan niille vanhoille staroille, jotka ovat pikku skidina sellaisesta haaveilleet, mutta syysta tai toisesta eivat koskaan silloin niita omistaneet. Ja nyt toteuttavat unelmaansa. Jos silloin ennen pikkupojat kuolasivat Corvettejen peraan kuinka on nyt? Ainakin oma serkku poika (11v.) tykkaa muodollisesti paljon enemman vanhoista Corvetteista kuin tosta seekutosesta... :D Mitakohan ma tallakin yritin taas sanoa...? :mrgreen: |
Re: Kenelle C6 on suunniteltu?
Quote:
Tämäkin oli nyt vaan tällainen mitään sanomaton "tilitys" :!: En tiiä... |
Re: Kenelle C6 on suunniteltu?
Quote:
Niin oli! :hahano: :hahano: :hahano: :hahano: :hahano: |
Jos mäkin viä laitan lusikkani tähän soppaan.Must tuntu jo seevitosen kohdalla ku kävin ottamas kylmiä tyyppejä Rinta-Joupilla,että onpa tänne niin helppo istua.Ei mitään kiemurtelua tai tunkemista p***e edellä vaan sinne hujahti ku Ford focukseen.Seeneloses jotenki tunsi,että nyt istutaan auton sisällä ku oli se korkee kynnys mis runkopalkki kulki.Tavallaan siitä piti ja tavallaan ei!!No näitten autojen jälkee toi seekolmonen taas tuntuu ku ajelee kaks päällä niinku istuttas matkatelkkaris.Ei saakeli kai se on parempi mennä ny nukkuu.... :no:
|
Quote:
Toi on kyllä tosi ja fiilispohjallahan tässä ollaankin, eihän tässä koko touhussa mitään järkeä ole :!: |
Kiitos, upeita vuodatuksia Kaikilta - sopii tähän real-TV:n, enkelien ja mystiikan värittämään uus-romantiikkaan, jota siis elämme tässä vuosisadanvaihteessa.
Uskon jokaisen Vette-enthuasistin tasapainoilevan järkevyyden ja tunteiden välillä. En usko, että tasapaino saavutetaan yhtymällä harrasteyhteisön mielipiteisiin vaan pelkästään toteuttamalla omia fantasioitaan. Kannattaa ottaa oppia muilta, mutta tehdä omat päätökset. C6 ja C5 ovat varmasti suunnatut plus-keski-ikäisille ja ylempään keskiluokkaan. Mukavuus C5:ssa on aivan eri luokkaa kuin C4:ssa; nevertheless, juuri nuo vaikeudet, epämukavuudet ja suunnittelun omituisuudet tekevät ainakin minun Vettestäni ainutlaatuisen. Tärkeä osa minun Vette-nautintoa on juuri tuo ihana pain. Se, että autoni on epämukava ja meluisa, on rikkaus. Olen valinnut harrasteautokseni juuri tämän, koska se ei kuulu tavanomaiseen autokastiin. Siis, jos minulla olisi M5, niin ensi vuonna esiteltäisiin uusi malli M5:sta, jolloin minun M5:nen olisi jo vanha malli, ja se rinnastettaisiin kaikkiin muihin 500-sarjan paskoihin. Vette on Euroopassa eksoottinen auto ja harvinainen sekä täten tavanomaisten autojen ulkopuolella. Voin olla tyylikäs, vaikka ajelen kymmenen vuotta vanhalla Vettellä, joka on paranneltu rahalla ja passionilla, kuin ajaisin jollakin M3:lla, joka on aina se edeltävä malli tai massa-tuning-BMW. Olen tosi tyytyväinen Vetteen, ja ajelen joskus rakennusten peiliseinien ohitse muutaman kerran vain nähdäkseni autoni sivulta - voi hitto, olen aika pervo; en ole tajunutkaan kuinka pervo olenkaan :shock: En tiedä, mitä yritän sanoa, mutta oma asenne vaikuttaa monen asian mielekkyyteen. Kun Vetteen istuu ja lipuu bulevardia kattopala poissa, tietää, että elää :cool: |
Quote:
:yes: :yes: :yes: :yes: |
Quote:
ERITTÄIN HYVIN SANOTTU SIELLÄ PERÄLLÄ... :yes: :yes: |
Quote:
:cool: :yes: |
| All times are GMT +3. The time now is 08:03. |