![]() |
Tykkimäki Show &Meet la 10.7.2021
Kaikille harrastajille avoin perhetapahtuma, joka näyttää vahvasti toteutuvan vuoden tauon jälkeen!
Ilmoittautuminen ja rekisteröityminen: tykkimaki.corvettefinland.com sivuston kautta. Sivustolla on omat salasanansa, koska tämä ilmainen perhetapahtuma on avoin kaikille Corvette harrastajille. 2 ilmaista ranneketta/autokunta, lisäksi clubin jäsenkortilla alennuksia huvipuistoalueella. Klo 09.00 pesupaikka auki Polygon Oy, Tehontie 16, Kouvola Klo 10.00-10.30 autot sisään huvipuistoon (ei saa myöhästyä!) 10.45 portit auki yleisölle, 11.00 huvipuisto auki 11-14.30 yleisöäänestys ja tuomarointi (CCoF) 15.00-15.30 palkintojen jako (CCoF) 17.00 poistuminen letkassa. Mikäli haluaa ilmaisen tapahtumapaidan, ilmoittaudu ennen 15.6.2021, eli riprap! |
Up
|
Mites pitikään toimia, jos autoa ei tuo huvipuistoon sisälle?
Mä ilmoittauduin kyllä tapahtumaan, mutta tuota rytöläjää ei viitti sinne sisälle kelkkoa. |
Quote:
Mä ilmoittauduin kanssa juuri. Siellä oli optio ilmoittautumisessa missä valittiin "sisäalue" ja "ulkoalue".. Mun kikkare perinteisesti ulkopuolella myös. :D |
Quote:
Jaa...no mä olin sen verran sokea, ettei mun silmään moinen optio tarttunut. Nyt kävin uudelleen kirjautumassa ja tarkistamassa tiedot, niin huomasin, ettei ilmoittautuminen ollut edes mennyt perille/läpi. Ilmoittauduin uudestaan ja olihan siellä tosiaankin sellainen aluevalinta. |
Itsekin valitsin ulkoparkin. Sitä vain mietin onko yleensä varattu joku osa parkkipaikoista corvetteja varten 🙂 Mistä nuo ranekkeet saa noudettua?
|
Quote:
|
Tänä vuonna ei pääse paikalle, harmi.
|
Tykkimäen sisäänkäynnin edessä olevat paikat on varattu Corveteille ja nyt saadaan taas muutama auto lippukentällekin ihan sisäänkäynnin eteen! Jokainen tulija saa ohjeistuksen sisäänajossa ja ensikertalaiset voivat kysyä lisää.:cool:
|
jos tulee corvetella vaan nopeesti pyörähtää tykkimäen meetingis, nii pitääkö sillo jättää auto normiparkkiin vai onko huvipuiston ulkopuolel olevas parkis tilaa myös corveteille mitkä piipahtaa vaan?
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:31. |