![]() |
Texas to Finland - mika menee lapi?
Howdy,
olen muuttamassa Teksasista Espooseen tana talvena ja tuomassa 2008 C6 avon mukana. Olen koittanut etsia mika siella menee katsastuksessa ja tarkastuksissa lapi, varsinkin after market etuvalot, ja ikkunan tummennukset. Auto siis tulee tehtaalta tummennetuin lasein, eli pitaisi olla ok. Etuvalot on taalla auringossa menneet sumuisiksi ja nayttavat aivan kauheilta. Saako "after market" valoja vaihtaa, ennen kun tuon suomeen? Ainoastaan taman olen loytanyt "uusista" saannoista: Ajoneuvon valaisimien sijoituksen, lukumäärän ja ominaisuuksien tulee ajoneuvoon tehtyjen muutosten jälkeen täyttää ajoneuvon käyttöönottoajankohtana tai sitä myöhemmin voimassa olleet vaatimukset. https://www.amazon.com/AmeriLite-200...%2C93& sr=8-5 Luulisin etta olisi helpompi vaihtaa jo taalla, vai onko kokemuksia hinnoista ja saatavuudesta Suomessa? Myos maali pitaisi uusia, mutta se sitten siella paikan paalla.... :) Kiitos etukateen, Suvi |
Kyllä täällä suomessa on vaihdettu c6:seen valoja. Luulisin että siellä päässä olisi parempi valikoima ja hinta kuin täällä verojen paratiisissa. Paremmin tietävät saa auttaa etenpäin. Oletko varma että haluat palata takaisin?
|
Quote:
Valojen suhteen saa olla Suomen paskin katsastusasema, jos rupeaa valoista kiukuttelemaan. (etu)Sivulasien ja tuulilasin kalvotummennukset on aika suora hylkäys ja nykyään niistä saa jotain sankitioitakin enemmän... Mutta, jos on kalvot, ni repäisee veks vaan. Espoon auringonsäteet ei kabiinia samallalailla kuin TX sun... https://www.youtube.com/watch?v=zSWNWWREtsI Jos sieltä jää joku vakanssi auki, niin mä voin tulla sinne vaihdossa... :smielielo |
No nyt on hyvat musat!!! Valojen vaihto meneekin sukkelaan tuota kuunnellessa!
Kiitos vastauksista, auttaa hyvin paljon. Taytyy muistaa ottaa kuvia ennen ja jalkeen. Eiko autot nayta vahan hassuille jos ei ole tummennuksia laseissa.. Ehka tottumus kysymys :p Jos tulee muuta ohjetta mieleen, kuuntelen mielellani! Iso muutto 22 vuoden jalkeen, ainakin hetkeksi sinne. Thanks again! S. |
Morimoton valot vaan paikoilleen siellä valmiiksi. Mitään muuta ei varmaan tarvitse tehdä.
|
Quote:
Aa uu söör uu vant tu kam päk tu vinland 8-[? Teer is snou änt slas hier. Änt nau moust of thö teis aar veri, veri tark. Tit ai menzön tät it kän olsou pii kvait koult? I sukkest tät uu stei in Teksas sansain änt enjoi vulli joor laif teer :sunny:. |
Morimoton valot vaan paikoilleen siellä valmiiksi. Mitään muuta ei varmaan tarvitse tehdä.
Kiitos, katselen noi vaihtoehdot! |
| All times are GMT +3. The time now is 01:59. |