FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Tapahtumat (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   ***18.5.2024 Järvenpään Pre-Cruising GetTogether*** (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=31705)

groovyjay 13.04.2024 23:18

***18.5.2024 Järvenpään Pre-Cruising GetTogether***

Niin kuin oli ACS Livessä juttua, niin olis kiva alkaa taas kaivelemaan kalustoa naftaliinista talven jäljiltä. Nyt on jo muutaman kruisinkit ollut ja fiilis kesää kohden nousussa.

Lauantaina 18.5. on Järvenpäässä kruisailua 18.00 alkaen Nummenkylän ST1:llä.
Mun verstas on tosta parin minuutin päässä, joten voitaisiin kokoontua vaikka 16.00 mun pilttuuseen, lähinnä paskan jauhantaan ja toteamaan nykyisten projektien toivoton tilanne ja siirtyä siitä sitten letkassa tohon ST1:lle muiden kiusaksi.

Otetaan tämä säävarauksella, jos on ihan paskakeli niin katsotaan mitä tehdään, tallille pääsee tottakai tulemaan. :grin:

Ja jos on strategisesti hyviä talli sijainteja jollain esim Kerava,Hyrylä, Vantaa, Stadi, Porvoo, Järvenpää yms cruisinkien lähettyvillä, niin käsi vaan ylös ja koitetaan kesän aikana saada ainakin pari tallia ratsattua porukalla taas pitkästä aikaa! :driving:

Wormie 16.05.2024 14:29

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Lauantaina 18.5. on Järvenpäässä kruisailua 18.00 alkaen Nummenkylän ST1:llä. Mun verstas on tosta parin minuutin päässä, joten voitaisiin kokoontua vaikka 16.00 mun pilttuuseen, lähinnä paskan jauhantaan ja toteamaan nykyisten projektien toivoton tilanne ja siirtyä siitä sitten letkassa tohon ST1:lle muiden kiusaksi.

Vieläkös tämä on mukana agendassa?

groovyjay 17.05.2024 18:50

Quote:

Originally Posted by Wormie
Vieläkös tämä on mukana agendassa?

On! Oon ollut periaatteessa ACS:sta asti vuodepotilaana, niin en oo jaksanut oikein mitään tehdä. Tää viikko mennyt vihdoin ihan ok kunnossa, joten huomenna kaikki halukkaat ovat tervetulleita talli visiitille (missä ei hirveästi ole viime aikoina sairastelusta johtuen tapahtunut). Ja myös keli näyttää suosivan huomenna.

Eli huomenna 16.00 Mestarintie 1O C kell0k0ski.

Tervetuloa!

Wormie 18.05.2024 00:29

:rock: :rock: Sinne siis!

MrT 18.05.2024 09:41

Se on sitten Kellis ilta tänään

groovyjay 18.05.2024 09:42

Paikalla autonpesu mahdollisuus ja pientä juotavaa lämpimän päivän piristykseksi :)

groovyjay 18.05.2024 21:13

Kiitokset kaikille paikalle saapuneille, mukava kesän käynnistely sessio ja keli oli aika passeli kans. :cool:

ssw 19.05.2024 15:25

Kiitokset tapahtuman järjestäjälle :thumrigh: , oli kiva nähdä kohtalotovereita ja saada vertaistukea tähän verrattomaan harrastukseen :D Toivottavasti seuraavalla(?) kerralla osallistuminen omalla pulisonkisportilla onnistuu.

Wormie 19.05.2024 20:05

Jees, oli kiva miitti vaikka vähän myöhään tulinkin. Kymmenisen vuotta sitten käynyt pajalla viimeksi. Ei siellä ollu paljoa muuttunu, C1 oli lähteny mutta "kilpa-auto" oli edelleen. Joku kyllä yritti epätoivoisesti väittää että ei se ollut sama vaan samanlainen. En kyllä usko :rolleyes: O:)

Kiitos isännälle ja muille paikalla olleille! Seuraavaa kertaa odottaen.....

All times are GMT +3. The time now is 23:37.