![]() |
The Spirit of ElRayno -kiertopalkinto
Kuten kaikki aktiiviset sharkkilaiset muistavat, niin Finnshark live -pikkujouluspeciaalin (2023) aikana laitettiin palkinto ensimmäistä kertaa jakoon:
Quote:
Ensimmäisenä palkinnonsaajana päätin kunnioittaa alkuperäisiä palkinnonjaon periaatteita ja palkinto lähtee vuodeksi 2025 (ikävä kyllä hieman jälkijunassa) eteenpäin sharkkilaiselle, joka on noiden yllämainittujen perusteluiden lisäksi 1) ollut aktiivinen palstalainen vähintäänkin "jonkin aikaa" 2) tuonut hyvää "pöhinää" sharkkiin omilla positiivisilla kirjoituksillaan ja pitanyt sharkkilaiset hyvin kartalla avaamalla yhtä harrastuksen osa-aluetta omakohtaisten kokemusten kautta 3) näyttänyt hienoa esimerkkiä siitä, miten harrastukseen ja myös sen mukana tuleviin vastoinkäymisiin suhtaudutaan positiivisella asenteella eikä anneta niiden latistaa omaa intoa tekemiseen Muitakin perusteita on, mutta tuossa ehkä tärkeimmät. Joten... seuraava "Spirit of ElRayno" -kiertopalkinnon isäntä on palstan nimimerkki Rimfire (Juha Rimmi), jonka edesottamuksia "Time Machine" -Corveten kanssa aluksi varttimailin ja nykyään enemmän kasimailin kiihdyttelyjen parissa on ollut ilo seurata. Onneksi olkoon ja toivottavasti sama innokas meininki jatkuu vuonna 2025! (Palkinto toimitetaan tässä keväällä, kun mulle sattuu reissua etelän suuntaan tai sopivan tapahtuman yhteydessä) |
Hyvä valinta!
|
Hyvään osoitteeseen palkinto menee. Enemmän olisin halunnut kuulla tallikauden päivityksiä. Ei oikein toi fasebookki innosta.
|
Hienoa Yorcci!!
ZoppeR1, sama kans täällä rupee kypsyttää naaman mainos-algoritmit ja oikeesti haluis vaan nähdä mitä tunnetuissa piireissä on tapahtunut. Pitää tässä nyt vihdoin ryhdistäytyä että saatais tää sharkki päivitettyä vihdoin ja viimein. |
Joo toi päivitys juttu kuulostaa hyvältä. Onko joku kuullut mitä GJ:lle kuuluu?
|
2 Attachment(s)
Quote:
Yllättyneenä ja kiitollisena otan tämän huomionosoituksen vastaan. Kiitos! Viikonloppuaamuisin minulla on tapana heti hesarin jälkeen istahtaa koneelle ja käydä harrastuksen pariin. Usein kyseessä on tiedon hankkiminen ja vaikkapa osien metsästäminen. Siinä samalla sitten tulee usein päivitettyä Time Machine Corvette 69 -viestiketjua; omaksi ja toivottavasti lukijoiden iloksi. Syntyy kronologinen jälki siitä mitä rakkaan Vetten ympärillä tapahtuu. Eikö olekin kätevää ja helppolukuista? Siihen esimerkiksi Facebook ei pysty. En tiedä pystyisinkö keksimään pyörän uudelleen. Onneksi minun ei tarvitse. Kovin usein apuja on löytynyt Finnsharkista joko kysymällä tai haku-toiminnolla. Meillä on hurja keskittymä Vette- ja autotietämystä täällä Sharkissa. Sitä voi ja kannattaa hyödyntää. Oman projektikertomukseni lisäksi minulla on ilo pitää yllä paria muutakin Vetteaiheista blogia, kiihdyttelyyn liittyvää tietenkin. Finnsharkissa ne ovat "Corvettejen 1/4-mile Lista" ja "Corvettejen 1/8-mile Lista" ja jenkeissä Corvette Forumilla "The New N/A Corvette Fast List". Tulee siis touhuttua kiinnostukseni kohteiden kimpussa. NELJÄN KOON HAASTE Finnshark on minulla tärkeä. Haastan koko yhteisön liikekannalle. Käyttäkää Sharkkia, kertokaa, kysykää ja kommentoikaa. P.S. Tein haun ja kuvan mukaisesti olen näköjään itse lähtenyt liikkeelle Finnsharkissa. TMC saapui Suomeen 9.4.2014 ja kuvan hetkellä näin hänet ekaa kertaa Kotkan tullisatamassa. Olin aivan haltioissani. Tapahtuuko tämä minulle oikeasti? |
Meni just oikealle miehelle tämä tunnustus :salut:. Kun katsoo päivitysten päivämääriä, vaikka vain etusivulta niin ei aivan tuoreita ole monessakaan.
Paljon on tippunu kommentaattoreita pois, ja tarkoitan siis oikeita, laadukkaita kommentaattoreita joilta sai hyviä kommentteja. Varmaan pitäis terhrä jottain notta ei kuole koko saitti mutta mainoksia ei pidä lisätä kuten jo on mainittu. |
No meni todellakin oikeaan osoitteeseen palkinto.
Pitäis joku päivä saada itsestään sen verran irti että kävis paikanpäällä fiilistelemässä |
Menihän siinä aikaa, mutta tänään kiertopalkinto löysi vihdoinkin tiensä Keravalle. Nykyinen isäntä sitten päättää omat perustelunsa ja pistää niiden perusteella edelleen kiertoon vuoden vaihtuessa.
Onnittelut vielä Rimfirelle, oli ilo ja kunnia saada antaa palkinto eteenpäin näin hyvään kotiin! |
Quote:
1) Hän on jakanut osaamistaan Sharkissa tavalla, joka edesauttaa muita Vette-harrastajia omien projektiensa kanssa. 2) Hänen pitkä ja mielenkiintoinen projektikertomuksensa ei ole pelkästään viihtyisää luettavaa vaan toimii myös tietopankkina jopa silloin, kun mennään tavanomaista syvemmälle, niihin viimeisiin yksityiskohtiin. 3) Chevrolet Corvettet ovat kauneimpia autoja mitä on koskaan rakennettu. Palkittu on sitkeydellään palauttanut oman C2:sa jo kahteen kertaan upeaan kuntoon. Maailma on siten parempi paikka. Onneksi olkoon JJ66! Olet seuraava "The Spirit of ElRayno" -kiertopalkinnon saaja. Me Sharkkilaiset jäämme mielenkiinnolla seuraamaan mitä sinun Vettesi ympärillä seuraavaksi tapahtuu. Auto taitaa olla vihdoin sellaisessa kunnossa, joka täyttää vaativan makusi. Kenties jatkossa on tiedossa matka/tapahtumaraportteja. Palkinto toimitetaan näillä näkymin Matkahuollon kyydissä uuteen kotiinsa. Keravalla 31.12.2025 Juha Rimmi Time Machine Corvette |
| All times are GMT +3. The time now is 07:09. |