FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Kiva custom sisusta. (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=344)

groovyjay 26.04.2004 18:54

Kiva custom sisusta.

Vaikka on kuinka hieno nokia, niin toi pistaa kylla tyhmasti oogaan muuten hinossa sisutassa. :wink:

KTM 26.04.2004 21:17

Aivan uskomaton sisutus. Kovin retrohenkiseen mittaristoon tuo ohjauspyörä vähän riitelee. Tuo puhelin kuuluu olla taskussa ja ajonaikana se voi olla vaikka tuhkiksessa.

T72 27.04.2004 01:12

Makean näköinen sisusta, onko auton ulkokuoresta kuvia?? Mun silmään toi puhelin ei nyt niin pahasti satu, onhan se kuitenkin samanvärinen kuin nuo keskikonsolin metalliosat, eli jotain ajatusta siinä on ollut mukana. En kyllä silti itse aio tehdä vastaavaa!

Finnshark 27.04.2004 07:54

:shock: Tuo on hieno! Tyylikään retrohenkisesti toteutettu, kuten KTM totesi! Puhelin pois niin voisin kuvitella itsekin tuollaisella ajelevani... :cool: No joo, ehkä hiukan retrompi ohjauspyörä olisi vielä parempi... :oops:

WBBC 27.04.2004 08:08

jos katsotte tarkkaan, niin ratin keskiöstä peilaa istuimien selkänojat, jotka näyttävät olevan moniväriset. Aika erikoinen, mutta positiivisella tavalla.

Harri -76 27.04.2004 10:25

Aivan älytömän hieno... ainut mikä pisti silmään oli toi hanskalokeron/taskun uupuminen... antaa hieman kolkon vaikutelman tuonne repsikan puolelle :!: Puhelin nistuu ihan ok musta... hieno joka tapauksessa :!: :!:

T72 27.04.2004 10:36

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Aivan älytömän hieno... ainut mikä pisti silmään oli toi hanskalokeron/taskun uupuminen... antaa hieman kolkon vaikutelman tuonne repsikan puolelle :!: Puhelin nistuu ihan ok musta... hieno joka tapauksessa :!: :!:

Toi auto taitaa olla -68 (virtalukko kojelaudassa, näkyy ratin takaa), niissähän ei tainnut sitä hanskalokerotaskua olla alunperinkään! Vähän tyhjän näköinen se apparinpuoli tosiaan on.

groovyjay 27.04.2004 14:05

Quote:

Originally Posted by KTM
Aivan uskomaton sisutus. Kovin retrohenkiseen mittaristoon tuo ohjauspyörä vähän riitelee. Tuo puhelin kuuluu olla taskussa ja ajonaikana se voi olla vaikka tuhkiksessa.

Tuhkis on toiminut mulla tahan asti! :wink:

groovyjay 27.04.2004 14:29

Quote:

Originally Posted by T72
Makean näköinen sisusta, onko auton ulkokuoresta kuvia?? Mun silmään toi puhelin ei nyt niin pahasti satu, onhan se kuitenkin samanvärinen kuin nuo keskikonsolin metalliosat, eli jotain ajatusta siinä on ollut mukana. En kyllä silti itse aio tehdä vastaavaa!

Yleison pyynnosta muutama kuva autosta. Auto yhden sveitsilaisen rogerin tekema ja omistama. Auto on 1968.

WBBC 27.04.2004 14:44

Näyttää hienosti viimeistellyltä. Kovin Pekka Leinomainen vehje.
Varma palkintoharava näyttelyissä. Ainakin olisi ollut 20 vuotta sitten

All times are GMT +3. The time now is 08:02.