![]() |
West Coast Corvette meet!
Eli ex-botnia meet:rolleyes:,olis seuraavan kerran tarkoitus pitää renkaanpotkiskelun ja mahd. kahvikupposen ääressä Power Park weekendissä Alahärmässä !!!
Tänävuonna tapahtuma näkyy olevan kaksipäiväinen 17-18.6! Mrfrostin kanssa oltais 17.6 kannalla! Ajattelin sitäkin että jos tuonne saisi vetteille oman parkkialueen... Ajatuksia ? |
17 päivä on hyvä.
Jos sattuu mennä pitkäksi niin voi sitten 18pv jatkaa :D Löydettäisköhän "Corvette parking only" plakaati jostain ? |
Kai näille tapahtumille siellä pohjosessa on tulossa jatkoo vielä myöhemminkin??
|
Quote:
Tarkotus olis pari kertaa kesässä jotain "isompaa" ? Mulla on jo yks visio mielessä, jossain heinäkuussa:confused: Itse asiassa oon ajatellu että jos porukalla olis mielenkiintoa, niin vois vuokrata vaikka Kalajoelta jonku 10hlön mökin(jos ehtii) esim. Serkun polttarit pidettiin tuolla! http://www.hiekkasarkat.com/majoitus...ajat/sani1.htm |
|
Joutuu ottaan vuoristoradasta tyypit...900m :D
|
Seinäjoelta lähtee muutaman kymmenen(!) jenkkiauton letka lauantaina T&T pihasta, oisko aika ollut klo 13?
|
Hoi Mikkomi! etoo ajatellu naapurkunnan Kemoran ratakokoontumista ? lähellä mökkikylä, ja siinä radanlähellä leirintäalueella isoo sauna ja rillaussyteemit.
Uittu kun Mustanki ei ehdi valmiiksi härmään, (kyllähän se vähän kyrsii,muttemminä valita) |
Quote:
Täytyy katella syksymmällä... |
Hopsan ;)
|
| All times are GMT +3. The time now is 04:49. |