![]() |
vetokoukku
Joo joo , älkää naurako !
Ostan C2 vetokoukun , tai jos tiedätte mistä saa , ettei tarvis alkaa ite värkkään... |
:shock: ei pysty nauraan, mä oon pyörtyny:-&
|
Quote:
Ei tule mieleen mistä C2:seen saisi? Ecklers? Itselläni on C4:seen koukku olemassa tallissa. Voisi olla aikamoinen näky, kun asuntovaunu poistuu liikennevaloista paksun savun saattamana. Heh! |
Quote:
Vieläpä rikkihapposauhun;) |
Kuinkas muuten oikeasti tuon vetokuorman kans vettessä? Onko ylipäätään mahdollista vetää mitään (tiedän että jenkeissä on koukkuja) :confused:
Ja EI, en todellakaan ajattele koukkua omaani;);) |
Eekäkö... Muuli vaan vetten perään ja menoksi. Masa onko helle päässy yllättämään ?
|
Quote:
Nope, Koukku tuli muutama vuosi sitten bonuksena "pienistä" ostoksista. Sama malli käy C4 ja C5:iin ja vetokyky on 3000 lbs, eli voisi vetää ihan kohtuullista kärryä perässä. Koukkua ei mun Vetteen tule, jos ei mahd. esim. lääkitys riitä!!! |
Quote:
Mistä tää koukku tuli ?? Onko sulla vielä tallella... |
Quote:
Jenkeistä, tallella on. Oli kyllä yhdessä vaiheessa ajatus laittaa paikalle. Olisihan se toisaalta kiva vetää vaunua Vetellä. Melkein tällainen, erona, että vetonupin kun ottaa pois, tilalle tulee muovisuoja. http://www.ecklers.com/product.asp?p...dept%5Fid=1406 |
Miten olis se Metro Auto. Nehän on virallinen jälleenmyyjä corvetelle.
Eiks niillä oo vetteen koukkuja.;) |
| All times are GMT +3. The time now is 03:25. |