![]() |
Kuka lähtee hakemaan
Ei olis ainakaan hinnalla pilattu. Taitaa olla kirjotusvirhe tai sitten jotain muuta mätää, kun kuvien mukaan olis ainakin varsin hieno.
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7762418&id=qfyicff2w3o&source=as24_i nseratsg_detail_bild |
Moikka,
Milloin pitäisi hakea? Jos elokuussa, niin OK, onnistuu. Heinäkuussa joku viikonloppu. Ai niin vastuuvakuutus on olemassa. Quote:
|
Liian hyvää ollakseen totta, oon skeptinen :-k:-k
![]() |
Haiskahtaa, tai sit vaan pakko hakee...
|
Pommin varma kusetus...
|
Quote:
Niin on, myyjän tiedot D-10787 Berlin Tel: 030-21245950 |
Ellei sitten ole jonkun perikunta myymässä silmäterää pilkkahinnalla? Oma kiesikin tuli Saksan kautta ja kyllä sai persiille potkia, et hommat meni niinkuin oli so***** sen jälkeen ku rahat oli saatu:mad:
Mut tää kyllä haiskahtaa ja pahasti! Tossa näyttäisi muuten ilmoituksen perusteella olevan melkein saman verran pyttyjä, kuin mäntäliikennekoneiden viimeisessä mohikaanissa Lockheed Constellationissa No mun auton myynti-ilmoituksessa ei heittänyt kuin vuosimalli vuodella. (Perikunta myi...tosin "ammattitaitoisen" Dodge kauppiaan kautta) Eipä tarvii tolle Dodge gyntherille paljon joulukortteja lähetellä. Esim: Kun kävin autoa katsomassa, siitä loppu käytellessä Bensa...no sit kun mulla oli sitä suomalainen autonkuljetusrekka hakemassa se ei mahtunut perille asti. Ensin sitä hiskiä yritettiin saada puhelimella kiinni varmaan viikon ennen so*****a noutopäivää ja sit ku se raahautu paikalle ei se suostunut hakemaan bensaa/hinaamaan autoa rekalle vaan löi hallin ovet kiinni rekkakuskin nenän edestä ja sanoi et on muutakin tekemistä kun lähtee hakee bensaa. No rekalla oli jo kiire lautalle ja niin jäi vette edelleen Saksaan. No eihän se jätkä sit taaskaan vastannut puhelimeen muutemaan päivään, mikä oli ehkä ihan hyvä...kävin nimittäin sen verta kuumana. Ei siinä sit muu auttanut, kun tilata pikkuhinu raahaamaan auto seuraavan rekan matkanvarrelle viikon päästä. Suomalainen rekkafirma hoiti onneks kaikki järjestelyt suurella kärsivällisyydellä edulliseen hintaan...suosittelen, jos joku tarvitsee kuljetusta. Mitä oon itte tuonut ja muuteman sivusta seurannut , niin oon huomannut että tollasen peruspelin tuonti Saksasta käy nykyjään tosi kivuttomasti, kunhan ei säästä väärässä paikassa eli ehdottomasti kantsii käyttää alaan erikoistuneita yrityksiä tai yksityishenkilöitä. Mut näitten erikoisvehkeiden kanssa saa olla tarkkana... Tulipa avauduttua....:D |
Quote:
:-k asiakaspalvelua by pizza enrico! ;) |
Quote:
Tai AutoDallas...vai mikä se legendaarinen Remun veljen pulju olikaan, mistä on tuhat ja yksi tarinaa ajalta jolloin mekin GJ:n kanssa vielä paskottiin housuun selkä suorana;) (No jaa...ei se nyt ihan viimeviikolla ollut:-k ) Tais olla täälläkin Dallasista hyviä juttuja jossain vanhassa topikissa..... |
Quote:
Ois kyllä ihan makea kapistus jos tää ois totta, ken lähtee koittaa? Voisin pyytää meihän saksan diilerin soittelee tonne ja tarkastamaan mikä on homman takana, jos ei ole mitään "epäselvää" (perikunta, dementia, vaimolle poreamme jne) niin sittenhän tää on selvä kusetus. |
| All times are GMT +3. The time now is 07:15. |