![]() |
Lisäjarruvalo
Mulle joku edellinen omistaja värkännyt ihan asiallisen lisäjarruvalon ja hienosti palaa,mutta kun vilkkuu myös ja vain toiseen suuntaan eli on vissiin rosvottu takajarruvalon piuhalta......voisko joku antaa vinkkiä miten saisi toimiin niinku ihan oikeen.:-k :-k
|
tee uusi rosvous ihan mihin vain ENNEN sitä boxia missä vilkku ja jarru piuhat yhdistyy
|
Se on siellä kuskin jalkotilassa ylhäällä se boksi, eli siinä on se vilkkukytkin samassa. Siihen menee valkoinen johto, josta saat otettua plussan lisäjarruvalolle.
|
Quote:
KIITOS ! siinä oli juuri sellainen vastaus mitä aloittelija tarvii.:D :D :D :D |
Quote:
Morgan_kane on oikea C4 spesiaali!;) |
Quote:
No alkaa kyllä itteäkin naurattaa, kun tulee tuota paskaa purettua ja kerittyä harva se päivä. Ja jos ei oo sitä sepittämässä, niin on täällä finnsharkissa sekoilemassa. Eukko ja pennut kohta toimittaa pyöreeseinäseen. Pitäis viedä kotipaikalle 100km päähän tuo auto, josko sitten sais rauhan. ... ei saakeli sen joutuis heti seuraavana päivänä hakeen takasin. :bounce: |
Quote:
Ei vaan on tosi hienoa että on tällanen palsta ja täällä vielä tieto taitoa ku ite viime vuodet "pelannu" m-pyörien kanssa eikä autotkaan ihan outoja ole,mut silti TOSI uusi alue nää jenkit ja varsinkin vette,jonka oon omistanu pari kk. Kaikennäköstä on pitäny rapata jo tuossa ajassa(venakumet,pakosrj. tiivisteet,vetoakselin ristikot,ilmavuotoja,sytkäpuolen vikoja,termostaatti) ja jäljellä ois vielä aika liuta "vikoja"mut laitellaan sitte talvella ku ny pitäs ajellakin...vai. Vikalistaa johon saa antaa hyviä vinkkejä; mittaristo pätkii vaikka nyt taas pelannu,virtalukko uusiksi ku ei tarvi avainta,alustan kumet,valojen kääntörattaat .yms pientä.:cool: :cool: :cool: |
Quote:
Itse itseäni tarkentaen.. se vilkkukytkinboksi on siellä rattiputkessa tosi pahassa paikassa. Sinne putkeen menee johtoja, joilla on liitos siinä putken alapäässä, semmoinen litteä riviliitin. Sen näkee kun irrottaa alapaneelin (jossa on se jalkatilan valo), ja kurkkii ylös. Tässä liittimessä pitäisi olla se valkea johto, josta voit rosvota. |
| All times are GMT +3. The time now is 04:49. |