![]() |
väljää perässä
no nyt kun tässä ollu juttua noista Yoke väljyyksistä nin kuinkas teidän perien laita on?
väljää vai ei väljää |
Kyllä näissä molemmissa vehkeissä perä kolisee.
Vanhassa vähän enemmän. |
Quote:
aikaa nopee feed back :D no nythän sulla on talli missä puuhailla. täytyy noi omat kikottimet tarkistella huomenna |
ei väljää:D :afro:
|
Quote:
Ei lasketa mukaan niitä joilla reppu on viimeisen vuoden sisällä remontoitu. |
Quote:
kaikki lasketaan, :thumleft: niile kellä tuikat yoket |
Mulla oli tosi hyvässä iskussa takaosa vielä kuukausi sitten.
Hyviä euroautoja ajamaan tottunut kaverini sanoi kuskisksi joutuessaan mökkireisulla, asfaltti ja soratiekeikan jälkeen että "tämäpä onkin tosi hyvä ajettava, sata kertaa parempi kuin kuvittelin" Tuo peräremontin tarve ei välttämättä tunnu ajossa, jos kaikki muut paikat on kunnossa. Mulla se ilmenee ainoastaan kolinana pienissä kuopissa. |
Mulla on väljää about 3 milliä eli ihan fidusti. Pitää paneutua asiaan talvella, viimeinen paikka autossa mitä ei ole käyty läpi...
Mulla ei kuulu mitään kolinaa kuopissa, eikä normaaliköröttelyssä huomaa mitään, mutta tietyissä vauhdikkaammissa ajotilanteissa kyllä tuntuu, että auton peräpäällä on ihan omat tanssikuviot.. |
En tiennyt perässä olevan väljää ennekuin luin sen edellisen topikin aiheesta. Kaipa siellä sit pari milliä on ja sitäkös se kolina sit onkin ku vaikka autotallista 4sentin kynnykseltä alas ajaa. Tieto lisää tuskaa.:mad:
|
Ei väljää! :afro:
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:14. |