![]() |
Muutaman bongauksen tilukset
paluu matkalla tuli piipahdettua yhden lajitoverin luona, bongasin sieltä uuden konekuidunkin race race -77:aan mahtuu Dartti imusarja heittämällä alle.
![]() Joka tapuksessa paljon oli eri asteen kunnossa olevia C3:sia. Museo leimaiset -69 ja -77 olivat kumpikin tosi :cool: ![]() ![]() Tottahan toki pitää kunnon Corvette harrastajalla olla C3:nen talvi autona Tästä se tulee, kun olivat noi museoidut olleet niin hyvässä kunnossa ettei niistä kehannu talvikotteroa tehdä ![]() Kiitokset Jukalle esittely sessiosta :D |
C3:set ovat hienoja!
![]() Vähän isompi pahka C3:n konemuovissa:D Kuvista kiitokset MrT:lle. |
Quote:
C3:set on tosi hienoja, tollanen se peitin pitää olla että mahtuu piiloon kun on niin mahtavat vehkeet :D ;) tosiaan kun tuli niin kiivasta :evil: palutetta kuvien puutteesta kytkimen vaihdon aika testin yhteydessä ettei enää iljenny jättä näitä huippu otoksia julkaisematta :dwarf: |
Quote:
Oikeen!;) |
Tuo kuvassa oleva -77 oli ensimmäinen Corvette jota olen koskaan ikinä ajanut ja tuon vihreän kaunottaren isolohko oli ensimmäinen (ja ainoa) Corveten moottori jonka olen ilman sylinterinkantta nähnyt. Ei ehkä kauaa enää ainoa:(
Olisit ottanut vielä kuvan tuolta ison pahkan takana pressun alla olevasta Corveten raadosta. En ole kamalampaa sen jälkeen nähnyt ;) Kaikki varmaan huomasivat kuvista, että harmaa Corvette seisoo rullilla, eli tuolla tallilla on sitten sellainenkin hienous kuin jarrudynamometri. Ei ihan jokapojan tallista taida moista löytyäkkään :) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
No pienennä tai ellei onnistu pienennys niin heitä mailiin minulle ippe73@gmail.com ja kirjoita juttu sillä välin, kun minä pienennän kuvat siihen juttuun liitettäväksi. Haluaisin nimittäin mieluusti lukea sen jutun :) Vieläköhän tuo -77 myytävänä? Siitä käykää joku ostamassa loistopeli alle ensi kesäksi. Itselläni ei ollut siihen varaa, niin ostin halvan paskan :( Toisalta onpahan nyt sitten n. kymppitonni "säästössä" oman pulkan parannukseen :) |
Taisit päästä vierailemaan Suomen viralliselle Corvette Ranchille. Aivan mieletön kokoelma C3:ia! Toi hopia 77 on hieno ja toi 69 on jo uskomaton! :cool:
|
Ja tosiaan, oma dyno on huikea juttu jo sinällään! Taivas maan päällä? :confused:
|
Quote:
juttu tulee ens viikolla, ei kaikkea kerralla |
| All times are GMT +3. The time now is 09:21. |