![]() |
Toinen aloittelia.
Terve vaan kaikille täält lappeenrannasta.Oon uusi näillä sivuilla mut en ehkä ihan keltanokka letukka/Vette harrastajana.
Eka Letukka tarttu persiin alle intin jälkeen vuonna-85 ja ei niistä oo irti sit pääsykkään..on ollu pic-upii,vanii,-55mettäraato projektii(sama auto kaatui kauhajoella) stationwaagonii ja yks -79 Vettekin oli "hoidossa" pari vuotta.Viimeset kahdeksan vuotta on sit rakenneltu illat(työ aika menee omassa AD lipun alla olevassa korjaamossa)ex.pitkäesso-64 2dht suomiChevellee. Viime talvena sit yks tuttu tarjos laitettavaks autoo jolle ei voi sanoa ei....-62 valkoinen museoitu Vette joka on esitelty veekasi lehdessäkin joskus-80 tarvis kevyttä jatko entrausta...ja miehän tein työtä käskettyä..ja kuume tarttui...Sitten kesällä laittelin toisen kamraatin juur rantautunutta -70 coupea parit illat jolloin sain herätyksen oikeaan suuntaan...pari sähköpostia oikealle autotrokarille,pankkisuhteiden tarkistus,ja täs sitä ollaan,neljä viikkoo odotusta niin pitäis olla Chevellen kaverina -68cab,ja tälläkertaa oma.:p |
Tervetuloa mukaan!;)
Jos sulla on kuvia noista sun aarteista, niin laita vaan ihmeessä näytille. |
Kuis se näillä sivuilla sit tehdään????
|
Tervetuloa!!
Hei kerro ihmeessä lisää legendaarisesta pitkäesso chevellestä! Mä muistan ton auton hyvin vanhoista kisoista. |
Siis täh...??
No,onhan se suomi kiihdyttelyn alkuaikojen laitteita,moni muistaa sen tiikeri tarrat kyljissä,punakeltaiset vauhtiviivat ala helmoissa,etupyörien nostelut stripillä(rungossa ja korissa sen huomaa vieläkin)
Pitkäesson nyky päivään kuuluu suht orggis ulkoasu lukuunottamatta Centerline vanteita....siis sleeper,383+megesquirtinextraspark,ellun alukannet +alu syyäri+vesipumppu+TH400+iso kymppi lukolla+paljon muuta jota on kahdeksan vuoden aikana peltipuskureiden väliin survottu(-83 Camaron keula rakenne) Luukutettukin on,tosin omalla G tech mittarilla 12,2/parisataa ja ainut varttimiles kokeilu 2002 lappeenranta lentokenttä 12.98/192 katsastus kunnossa tietenkii. Ex omistaja/kisakuski Paajasen Ari pyörii mielelään kuvioissa vieläkin,tallessa on vanha kisamotti+vaihteiston osia jos vaikka innostuu vielä ostamaan rouvan kotitalliin,tiedä vaik 383 siirtyis yhteen kuitupulkkaan. |
1 Attachment(s)
Painat tuota punaisella merkittyä liitenappia jolloin aukeaa toinen ikkuna johon tuo nuoli osoittaa. Siitä vain valitset kuvan ja se tulee tuohon alareunaan pienenä kuvakkeena. Kuvilla on jotain kokorajoituksia.
Tuolla toisella ympyröidyllä napilla saa jonkun jo netissä olevan kuvan liitettyä suoraan tähän tekstin sekaan. |
Kiitos
Kiitos jojensuu!!!!
Kyl miekii viel jonai päivän osaan........nää napppulat vaan.......p...rkele...ei oo miuta varten |
Quote:
Tai lähettää ne kuvat esim. sähköpostina ylläpitoon;) |
Quote:
Vaikka olen rookie tällä palstalla, niin trollin kyllä huomaa aika pian. Kysyn vaan MIKSI täytyy tehdä noin? Saako siitä jotain extrakiksejä häh mitä häh???? T:KJA |
Quote:
Ippe hel@£$£¤!! Sinäkö se olet joka täällä kirjoittelee ihan outoja jostain pullon avaajista mun tunnareilla! Kiitos Chevellecoupe64 pitkäesson updeittauksesta.Mukava kuulla että auto on voimissaan.Mitäs jos duunaisit ne tiikerit takaisin kylkiin? Itse pitkäessojan on jo long gone ( teboil??) mutta siitä viis!! |
| All times are GMT +3. The time now is 07:16. |