![]() |
255/50x16 renkaat, mistä?
Missä renkaissa olisi hinta/laatu kohdallaan, lisäksi sais helposti ostettua (=suomesta), tuntuu olevan aika kiven alla toi koko?
Vaihtoehtohan on aina tilata ne vaikka eckler's :iltä ja tuottaa jollain halvalla tavalla suomeen kesäksi.. ei vaan jaksais temppuilla ylimääräistä. |
1 Attachment(s)
Mites tää
719¤ kontissa/sarja en sit tiiä onko paljo vai vähän selvitä toki |
Aika vaikee tuo koko on, Aurora on ainoa mitä mä oon bonjannu(siis edullisista renkaista), takana mulla sellaset on kesän ollukin, ja asiansa ovat ajaneet, siis ihan cruisailussa...
Niitäkään ei muuten maahantuojalla kovin monta sarjaa ollut. |
www.rengas-online.com toimittaa suoraan kotiin ja jos et ole kotona, lähetys jää lähipostiin. Ei löytynyt suoraan kuin 245x50x16 joku korealainen Marshal KU17, 118,30 € / kpl. Kyselemällä saattaa löytyä 255 leveänäkin?
Itse tilasin pari gummia viime kesänä ja kaikki toimi oikein hyvin. Minä haeskelinkin mahdollisimman halpoja takarenkaita, kun tuppaavat kulumaan niin perhanan nopeasti. |
Quote:
Kuis mää tykkäisin et Pilotil on tommoset takanakit. Soittele sil, määtykkään et sil on niit enempiki, sen kun toi takapää ei pahemmin jaksa toohottaa...;) |
Jakelta saattaa löytyä. :D
|
Quote:
|
Finnvettessä noita 255 ainakin ollut. Muutama vuosi sitten osti vastaavat General XP2000 hämeenlinnan Euro-kumikon kautta, hinta muistaakseni 630e alle laitettuna.
Ylimääräisenä pari goodyear renkaita muutaman millin pinnalla ja hyvä pari generaleja. Tallissa seisovat ylimääräisenä 17" siirtymisen vuoksi. |
Quote:
|
Quote:
Oli parempi pito kun vanhoilla good yeareilla, etenkin märällä. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:57. |