![]() |
1979 alkuperäset vanteet
Moi, onkos kellään ylimääräsenä -79 alkuperäsiä vanteita??
Olis tarkotus museorekisteröidä auto ja siihen tarkotukseen pitäis vanteet saada. Onko kokemuksia museorekisteröinnistä? |
Quote:
Ei valitettavasti ole ylimääräistä sarjaa, jos pelkkään museoleimaan niitä tarttet, niin lainata saa kyllä. Kerros vähän lisää tosta hienoimmasta Corvettesta? :salut: |
Quote:
Samaa piti itsekkin kysymän mutta aatelin että on tullut offtopattua jo tarpeeks monta thredia... |
Quote:
Moro, olis tosi hieno homma jos niitä sais lainattua just museoleiman ajaksi. Asia on ajankohtainen vasta tuossa parin kuukauden päästä, mutta hyvä olla liikkeellä jo näin ajoissa. Eli toi mun vette on -79, 350cc manuaali, loivasti viripalikoilla varustettu. Kummisetä toi sen kanadasta vuonna -89 suomeen, auto jäi seisomaan vuoden -90 jälkeen suurin piirtein ainna vuoteen 2002 asti jolloin ostin sen. Uudet 17" american racingin vanteet ostin siihen viimekesänä ja tyytyväinen oon ollu, nyt oon semmonen 3cm laskenu sekä keulaa että perää. Mutta tarkotus olis yrittää museorekisteriin, saas nyt nähä mitä herrat sanoo? t::p |
No niin tietenkin..manuaali ja vielä sitten canadasta se export malli! Tota et sä haluais myydä sitä ?
|
Quote:
Moro, eikait sitä uskalla mennä myymään varsinki ku auto tuntuu pelittävän ihan sikahyvin. Ei varmaan sun tuskaa helpota yhtään että siinä on vielä seuraavat palikat paikoillaan: - coupe - targa, lasi/lasikuitu katolla - etu ja taka spoileri - ilmastointi - sähkölasit - tehtaan varashälytin Tilasin siihen just cromisen vesipumpun ja säädettävät iskarit eteen. Tuommosta pikkusäätämistä siinä on vielä ennen enskesää.:cool: |
Quote:
No ei helpota ei... Mulla oli tälläinen aikoinaan; ![]() |
Nyt kyllä pitää huutaa jo KUVIA :)
|
Quote:
|
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:21. |