![]() |
Parhaimman nakoiset Corvetten Orkkis vanteet?
Aika laaja skaala erilaisia vanteita on ollut saatavana Corvetteen sitten vuoden 1953. Aluksi massailtiin peltivanteilla, kunnes alumiini otti yliotteen materiaaleissa. Monia hienoja vanteita on ollut saatavana jo ihan tehtaalta lahtiessa. Mun kolme suosikkia on:
![]() Sawblade, olikos se nyt saatavana vuosina 91-94? C3 alut Ja vanhat kunnon Ralley Wheelsit!!! :cool: |
nuo sawbladethan näyttää ihan oikeesti hyviltä, nelosten vanteet on yleensä ollu omasta mielestä erittäin syvältä...
muttz noi vois jopa kelpaa johkin muuhunkin koslaan (näkönsä puolesta):shock: :o |
Mä oon groovyjayn kanssa täysin samaa mieltä :cool: :!:
|
Noita Sawbladeja on ulkonäöltään kahdenlaisia. Kuvassa olevat ovat 93-96. Niissä noi puolat ja keskiö on sorvattu suoraksi ja vain puolien pyöreä osuus on maalattu.
91-92 sawbladeissa puolat on kokonaan pyöreät ja vanteet maalattu kokonaan paitsi uloin reuna joka on vain lakattu. |
Jos ei mulla olis ehjiä ja siistejä rallywheelsejä niin nuo klassiset
american Racingit sopivat mielestäni hyvin c2-c3 -malliin. Ja muistaakseni ovat museorekisterikelpoiset. http://www.americanauto-x.com/galler..._bspvl_jpg.jpg |
Quote:
Mun mielesta nayttaa hemmetin hyvalta esim siina Bowtie racingin Tompan 63 avossa! :cool: |
Quote:
Ilmeisesti on ollut myos dealer optio ainakin C3:siin??? :?: |
Knock offeja ei voita mikään mid yearissä!
|
Quote:
On ne hienot, nyt kun semmoisia on päässyt oikein läheltä hämmästelemään! Kivaa myös aina muutaman sadankilometrin jälkeen käydä antamassa niille vähän lekaa! :wink: |
| All times are GMT +3. The time now is 07:39. |