![]() |
Speed Bleeders
Onkos kukaan kokeillut tällaisia:
http://www.vbandp.com/detail.aspx?ID=50 Ajattelin vaan et jos noiden avulla jarrujen ilmaus ois helppoa tehdä yksinkin. |
Mie taisin kerran ilmata tämmösellä tai samantapasella. Ois onnistunu yksin ihan hyvin, mutta koska oli eka kerta, kun moista tein niin en edes yrittänyt yksin.
|
Quote:
No eipä oo kallis, kuis toi toimi, tai siis toimiko se ollenkaan? |
Quote:
Mun eukko on taatusti yks maailman epäteknisimmistä ihmisistä maan päällä. Jarrujen kanssa aikoinaan tapellessa tarvitsin tietenkin apua. No - eukko oli ainoa paikalla oleva, joka osasi painaa jarrupoljinta. Hän oppi vallan hienosti termit: Paine! Pohja! Kiinni! Uusi paine! Jos huudan "uusi paine!", hän alkaa polkea vieläkin välittömästi oikeaa jalkaa! Niin se oppi vaan menee perille.;) |
Quote:
No ******* kun toi eukko on niin kallis ylläpitää... no ei vaiskaan, onnistuuhan se toki noinkin. Ajattelin vaan et helpompi pitää emäntä pois tallilta :-) |
Quote:
|
Mulla on tuommonen lähes kuin tuo bilteman malli, mutta siinä on lisäksi magneetti, jolla voi kiinnittää pullon vaikka jarrulevyn kylkeen. Maksoi paikallisessa ad-liikkeessä muutaman euron. Jarruneste jää siististi pulloon.
On ilmattu monet jarrut, ja hyvin toimii. Siellä on sisällä venttiili, joka estää nesteen imeytymisen takaisin. En mistään rahasta alkais enää eukon kanssa ilmaamaan :salut: |
Eikö noita sellasia ilmausruuvejakin ollu jossain, missä on takaiskuventtiili ittessään. Muistanko mä ny ihan väärin...:-k
|
Quote:
Toss Bilteman systeemissä (mihin ippe laittoi linkin) on sisässä takaiskuventtiili. Taidampa ostaa jonkun vastaavan ja kokeilla, kun ei oo kalliskaan. |
Quote:
![]() Tuo on halpa ja hyvä konsti:salut: |
| All times are GMT +3. The time now is 04:41. |