![]() |
Istuimen irrotus
Mulla siis -73. Eilen hetken tutkin muttei vielä irronnut (turvavyön rullamekanismi kränää ja ajattelin tutkia tarkemmin) eli tiedän että tosi helppoa mutta kertokaas mitä tarvii tehdä?
Kiskojen etupäässä on kaksi pulttia, yksi kummankin päässä ja nekin aukasee niin etupää on irti mutta entä takapää? Onko ne ne kaksi sellaista valtavalla ristipäällä olevaa 2cm halkaisijalla olevaa pyörylää mitkä pitää avata? Onko normaalisuuntainen kierre? Onko muita juttuja mitä pitää irrottaa? :chainsaw: |
Molemmissa päissä on samanlaiset pultit.
Kun olet avannut vaikka eutpään pultit, siirrä penkki niin eteen kuin menee ja avaa takapään pultit. pulttien päällä saattaa olla mattoa mutta siellä ne pultit ovat. |
missäs ihmeen paikassa sulla on turvavyön rullat, kun täytyy penkki irroittaa tutkimuksia varten???
Mutta penkki lähtee nostamalla pois kun olet avannut nuo 4 pulttia |
Quote:
Kiitos - johan selkis! |
Quote:
Jaa sinne se menee penkin alle se vyö rullalle jonnekin. myös toinen rulla on siellä hattuhyllyllä - eli nuo orkkikset mitkä mulla on on 3 piste vyöt eli vasemman longan alle menee yksi joka rullautuu (nyt kränää välillä) kasaan kun ei käytä sinne jonnekin penkin alle ja sen pää kiinnitetään sen toisen päähän joka tulee sieltä hattuhyllyn päältä ja yhdessä ne kiinnitetään sitten siihen oikean lonkan vieressä olevaan kiinteään lukituspaikkaan. tosin olen pääosin käyttänyt vain tuota alempaa eli "lannevyö" tyyliin... |
Ne pyöreet noin 2cm halkasialtaan olevat pultit on sen selkänojan säätöön ei kiinnitykseen!
|
"Ne pyöreet noin 2cm halkasialtaan olevat pultit on sen selkänojan säätöön ei kiinnitykseen!"
Jep, niissä kromiosissa oleviin selkänojan kippiruuveihin kannattaa samalla laittaa hieman tiivisteliimaa ja kiristää kunnolla niin ei ala lonksumaan ajan kanssa. Ne on aika hankala kiristää konsolin puolelta penkin ollessa paikoillaan, Toki onnistuu jos on asianmukainen pikkuräikkä käytössä |
No niin, lähtihän se irti kun tiesi miten tehdä. Ja rullavyö löytyi myös sieltä alta ja sen akseli oli täynnä skeidaa ja ruostemönjää jotka poistin ja öljysin koko mekaniikan niin nyt toimii taas moitteettomasti. :D
|
Quote:
...siis minä... |
Quote:
Hyvä, että hommat selvis. Mulla tänään edessä turvavöiden kunnostus kanssa! :D |
| All times are GMT +3. The time now is 08:40. |