![]() |
Akku Purkautuu...
Mistä v....sta johtuu että uusi akku purkautuu seisonta-aikana jo kuukauden kuluessa.Akku 2003,mitään valoja ei ole päällä,auto seisoo lämpöisessä tallissa,teki samoin jo viime talvena jne.
Antaako jostain maihin vai kuuluuko sarajaan " ne v..tun jenkit"? |
Quote:
Sama ongelma 2003:ssa myöskin.. En tiennyt mistä johtuu, mutta joku oli sanonut että konemuovin valo kuluttaisi virrat pois? Otin polttimen veks, en tiedä auttaako se sitten yhtään, tai onko se ongelma ihan oikeesti se moottoritilan valo. |
Quote:
Olen ottanut ko.polttimon pois,ei auta mitään. |
Kyllä mullakin noi akut aika nopeesti tyhjenee, sekä vanha akku että uusi. Mulla on kyllä akku irti autosta, mutta silti sitä latailen noin kerran kuussa. Ei mun mielestä noiden kait sen pidempään pidäkään pitää varausta, vai oonkohan nyt ihan väärässä?
|
Quote:
Jos akku on yli tunnin pois kytkennästä, niin laitteiden muistit tyhjenee.. |
Quote:
|
Quote:
Siinä tapauksessa mä meen ostaa huomenna hakkapeliitan nastarenkaat + 14" Golfin vanteet :cool: |
Quote:
|
Quote:
Ja mattamustaa ralliraitaa :salut: |
Quote:
Joskus oon halvalla virtamittarilla tarkistanut seisontavirrankulutuksen siten, että, virrat pois, kaikki muutkin laitteet pois päältä, ovet kii ja auto lukkoon. Sitten kaapeli irti ja virtamittari siihen kaapelin ja akunnavan väliin. Tollai tuli yhdestä UUDESTA Chevrolet Astrosta aikanaan etittyä virtasyöppö, joka söi akun viikossa parissa tyhjäksi. Muistaakseni 200mA oli virta, vaikkei mitään olevinaan ollut päällä. Akku apaut 60Ah/0.2A=300h=12,5vrk. Syyllinen oli virheellinen kytkentä soittimessa. Kanavamuistin ylläpito oli kytketty vahvistimeen ja vahvistimen piuha kanavamuistiin. Kanavat radiosta hävisi aina, kun virran katkaisi. Sekin korjaantui, kun kytkentä tehtiin uusiksi. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:13. |