![]() |
Venttiilijousi työkalu
Millasella työkalulla olette vaihtaneet venttiilijousia? Onkos näissäkin Bilteman / Motonetin venttiilijousityökalut ihan roskaa vai onko ne ihan päteviä?
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
Saathan sä tai mä sen laitettua ;) |
Quote:
Kätevä vehje, ja voi vaihtaa venajousia koneen ollessa paikallaankin. Siis paine ilma tietenkin vastapuolella. Biltema jousipuristimet ei sovi V-8 kansille oikeastaan huonostikaan, vaan aiheuttavat käyttäjälleen huonommuuden tunnetta, ja alkoholismia!;) |
Täällä muutama erilainen versio, näppärä jäbä nikkaroi itse
http://www.proformparts.com/mistore/...splay_m ode=4 |
No voisko paljon yksinkertasempaa olla. Tommosenhan jopa minä osaisin rakentaa ite vaikken näppärä ookkaan.
![]() Nauraattaa muuten tämä "May not be legal for sale or use in California or on many pollution controlled vehicles" |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Tässä on se MrT:n venttiilijousi työkalu ;)
|
Toi mallihan ei tietenkään toimi jos kannet on kiinni :-k
|
Bilteman vehkeistä se OHC malli on toimiva ja jees sbc:n kansissa, edellyttäen että kansi on irtonaisena pöydällä. Vanhan liiton kannet menee siihen, mutta LSx:stä ei ole kokemusta.
Ippen esittelemä malli on taas hyvä jos kansi on kiinni mosassa eikä lukot & retskut ole tuhannen sontaset 100tml ajon jäljeltä halvimmilla öljyillä. Tuo "venasorkkarauta" vaatii vähän sorminäppäryyden opettelua ja ehdottomasti magneettipuikon vasempaan käteen (edellyttäen että ei käytä titaani-osia ) tai hätätilassa taivutetut kärkipihdit. Mun mielestä kannattaa laittaa muoviputken pätkä vippastudiin suojaksi ihan kaiken varalta ettei hiero unf-jengaa tarpeettomasti jos tarvitseekin voimaa hieman enemmän. Kaverit kävivät suosittelemassa mulle erittäin hyvää magneettista öljyproppua tuon käytön kanssa mutta onneksi sille ei ollut käyttöä :-D Riippuen siitä onko kansi irti vai kiinni, valitaan myöskin työkalut. |
| All times are GMT +3. The time now is 07:39. |