FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Myydään osat ja tarvikkeet (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   M: C4 Delco Bose soitin + aktiivikaiuttimet, Sonyn CD-soitin + JBL:n 6x9 kaiuttimet (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5349)

Yorcci 25.12.2006 18:24

M: C4 Delco Bose soitin + aktiivikaiuttimet, Sonyn CD-soitin + JBL:n 6x9 kaiuttimet

Äänentoiston päivityksessä meinasin raapia Sonyn cd-soittimen ja JBL:n 6x9:ien lisäksi myös alkuperäiset aktiivikaiuttimien vahvistimet pois. Soitin oli jo edellisen omistajan toimesta irroitettu autosta, mutta on toki tallessa. Entisen omistajan mukaan toimivat, en ole kokeillut. Sekä etuoviin että takakanaviin löytyy alkuperäiset aktiivikaiuttimet. Nuo johdotuksetkin voisi yrittää purkaa siististi samatien, kun irroittelen ovista paneelit jne. Jos ei tule innostuneita tämän vuoden puolella, poistan johdotukset todennäköisesti sivuleikkureilla.

Jos jotakuta kiinnostaa, tarjotkaa jotain. Mieluiten rahaa.

Ideana olisi myydä joko:

1) kaikki yhtenä pakettina

mutta vähintään

2) Delco Bose-systeemit yhtenä pakettina

Sonyn cd-soitinta ja JBL:n ämyreitä voi kysellä yksistäänkin. Pistän cd-soittimesta tarkat tiedot, kunhan käyn taas purkamassa autoa. Langaton kaukosäädin soittimessa on, toimii ja soittaa ämpärit ynnä muut.

Yorcci 29.12.2006 01:34

Ei noita aktiivikajauttimien johdotuksia saa purettua siististi, liittimet eivät mahdu kaikista väleistä, missä johdotukset kulkevat. Liittimet ja jonkin verran johtoja on tallessa.

Etukaiuttimista otin irti koko muovikotelot, jotka pitää sisällään vahvistimet ja joihin elementit kiinnitetään.

MikkoM 29.12.2006 08:33

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Ei noita aktiivikajauttimien johdotuksia saa purettua siististi, liittimet eivät mahdu kaikista väleistä, missä johdotukset kulkevat. Liittimet ja jonkin verran johtoja on tallessa.

Etukaiuttimista otin irti koko muovikotelot, jotka pitää sisällään vahvistimet ja joihin elementit kiinnitetään.

Mä ainakin jätin ihan suosiolla johdotukset paikalleen.

Yorcci 29.12.2006 10:37

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Mä ainakin jätin ihan suosiolla johdotukset paikalleen.

Meinasin jättää, mutta

1) ...se mahdollisuus, että johto + liitin alkaa kolisemaan myöhemmin siellä ovessa ei houkuttanut

2) ...sain vähennettyä johtosaastetta soittimen takana

3) ...aion saada äänentoiston sellaiseen kuosiin, ettei kukaan selväjärkinen edes miettisi alkuperäisten härpättimien takaisin tunkemista, vaikka joskus suunnittelisin luopuvani mokomasta rytöläjästä

4) ...se on mun auto :lol:

MikkoM 29.12.2006 10:59

Hyviä perusteluita sulla:D
Mä vähän ajattelin että JOS joku joskus maailmassa haluais laittaa alkuperäisen soittimen takas...

Sori ei oo tarkotus tärvellä sun myynti ilmoa, mutta pysyypähän pinnalla;)

Yorcci 29.12.2006 13:28

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Hyviä perusteluita sulla:D
Mä vähän ajattelin että JOS joku joskus maailmassa haluais laittaa alkuperäisen soittimen takas...

Sori ei oo tarkotus tärvellä sun myynti ilmoa, mutta pysyypähän pinnalla;)

Ei tätä voi tärvellä. Itse tuotteet on tehneet sen jo :lol:

Yorcci 07.01.2007 12:39

Sonyn cd-soitin löysi (ainakin toistaiseksi) paikan. 6x9:t on merkiltään SPL eikä jbl :oops: ja toinen ei toimi enää sattuneesta syystä.

Yorcci 12.01.2007 17:15

Tavarat ovat löytäneet uudet isännät. Viimeiset toimitukset lähiaikoina. ;)

All times are GMT +3. The time now is 05:49.