FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Penkkien alta löytyneet aarteet... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5445)

Teme_76 05.01.2007 17:45

Penkkien alta löytyneet aarteet...

Pistetääs tällänen löppinä pystyyn, kun tässä on aika monelta menny noi jakkarat verhoiluun ja varmaan sieltä alta on löytyny vaikka ja mitä aarteita. Omani tossa irrotin ja löyty seuraavaa:

- Kasa kolikoita 7,40mk ja 2,45¤ (muutama oikein vanhakin markka)
- Parhaat päivänsä viime vuostuhannella nähny luumu
- Epämääräinen "möykky" erimerkkisiä tupakoita (polttamattomia)
- Korvakorut (pari)
- Jäätelön jämät
- Pari kynää
- HIEMAN kärsiny GT kartta
- Kasa ruuveja

:alien:

Corvette63 05.01.2007 18:11

Hmm.. Biiilteema-työkaluja [vuodelta miekka & haarukka], rahaa, paperilappuja, 15 vuotta vanha pensan lisäneste, Uus GM:n öljyfiltteri + pulun skeidat :D

Cocco 05.01.2007 18:37

Pari toimivaa Colt-sytkäriä ja kolikoita (pelkkää pikkurahaa:().
Ei, mutta enhän mie irrottanu penkkejä vielä kokonaan. Vaihdoin vaan tyynyt puolelta toiselle ja tutkin lattioita (Juu, kyllä miun käet sinne penkin alle sopii:rolleyes:). Pitääköhän aloittaa verhoiluprojekti, että löytää kaikki ne aarteet :D

Pappatunturi 05.01.2007 19:06

79 stä löytyi aikoinaan orkkis pussissa se pisin tulpanjohto! On vieläkin tallella:)

69 stä iso kasa markkoja,kulunut corvette avainperä,ruuveja

90 stä sata miljoonaa erillaista kassakuittia!

63 sta kuitti 70 luvulla korjautetusta kellosta

Corvette63 05.01.2007 19:27

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
79 stä löytyi aikoinaan orkkis pussissa se pisin tulpanjohto! On vieläkin tallella:)

69 stä iso kasa markkoja,kulunut corvette avainperä,ruuveja

90 stä sata miljoonaa erillaista kassakuittia!

63 sta kuitti 70 luvulla korjautetusta kellosta

Mun on aina 100 kertaa pitänyt kysyä, että oliko se sun -90 Corvette ZR1 vai ihan perusmalli?

Sorry offtopic :thumbdow:

Finnshark 05.01.2007 19:46

Miten teillä on noin paljon tilaa penkkien alla? Ei mun jakkaroiden alle noin paljoa tavaraa mahdu... Kuskin penkin alta ei löytynyt kuin pölyä ja hiekkaa, repsikan penkkiä en ole vielä ottanut pois. Muutama amerikan pikkuraha tippui jostain oviverhoilun (!!!) välistä kun työkaveri löi oven kiinni, tämä siis noin vuosi sen jälkeen kun oli auton ostanut.

Corvette63 05.01.2007 19:52

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Miten teillä on noin paljon tilaa penkkien alla? Ei mun jakkaroiden alle noin paljoa tavaraa mahdu... Kuskin penkin alta ei löytynyt kuin pölyä ja hiekkaa, repsikan penkkiä en ole vielä ottanut pois. Muutama amerikan pikkuraha tippui jostain oviverhoilun (!!!) välistä kun työkaveri löi oven kiinni, tämä siis noin vuosi sen jälkeen kun oli auton ostanut.

Tai siis mulla oli jotakin tavaraa yhdessä luukussa C2:ssa siinä penkkien takana jotakin tavaraa myöskin :D

pirre 05.01.2007 19:58

Ladasta löyty reikä. Katsuri löyti. Sanoin kyllä että löytäjä saa pitää :rolleyes:

Viimeviikolla tänvuoden Chevrolet HHR:stä löyty 3x dime. In God we trust, others pay cash.

Pappatunturi 05.01.2007 20:01

Quote:

Originally Posted by corvette63
Mun on aina 100 kertaa pitänyt kysyä, että oliko se sun -90 Corvette ZR1 vai ihan perusmalli?

Sorry offtopic :thumbdow:

Perusmalli tunaaus by nuoritunturi

Corvette63 05.01.2007 20:14

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Perusmalli tunaaus by nuoritunturi

Katsoinkin sun Bowtie sivustolla, että kovin on ZR-1:n näköinen perä ;)

All times are GMT +3. The time now is 06:23.