![]() |
-67
2 Attachment(s)
Heh heh , lueskelin tossa vanhoja Vauhdin Maailmoja (ja heittelin roskiin) ja löyty 5/87 lehdestä juttu C2:sesta. Ruottinpoika on käyttänyt kromaamiseen yli 4000 työtuntia...Runkokin on galvanoitu. Putkisto on kiillotettua ruostumatonta ja ite tehty.Autossa on myös vetokoukku rosterista ! On ne näemmäs ruottissaki laittanu noita perävaloja... |
Enpä nyt yhtäkkiä osaa analysoida kovin syvällisesti, mutta mun mielestä on kyllä työtunnit menny vähän hukkaan:rolleyes:
|
Quote:
Ei ei Mikko hyvä , Corvetessa ne ei ikinä mee hukkaan :D (paitsi jos kysyy meidän muijalta). Mut jos Kuplavolkkariin käytät vastaavan määrän työtunteja,niin sit ne menee hukkaan... |
Quote:
|
Quote:
Olis tosta varmaan paremmankin näkösen samoilla tunneilla saanu, alá Groovyn postaama 66:nen ;) |
Itse asiassa muistan hämärästi jonkun vastaavanlaisen ruottiveten viarailleen jossain näyttelyssä -80 luvulla suomessa , olisko ollu sama peli?
Onks kellään muistikuvaa tai peräti valokuvaa ;) ? |
Näyttää kovasti mun serkkupojan veteltä.Ei se kyllä ole koskaan maininnut,että olis vessaan tommosia tuntimääriä hukannut.En ole ton kuvan perusteella ihan varma,pitäis soittaa Ruotsiin,siis jonain kauniina päivänä.:cry:
|
Mä muistan ton jutun, ja muistan jopa senkin että silloin tuo auto oli HIENO! Aikakautensa tuote, onneksi näitä(kin) on tainnut säilyä joitain versioita näihinkin päiviin asti! Kuuluisivat museoitaviksi sellaisinaan! :cool: Vaikka en itse tuosta tyylistä nykyisin niin välitäkään...
|
Kuul! :-|
|
Quote:
totuuden nimissä toi oli jo 1987 hiukan ajastaan jälessä....mutta 80 luvun alussa tai 70 luvulla ihan kohillaan. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:03. |