![]() |
Parhaimman näköiset vanteet C3:sessa
2 Attachment(s)
Itseäni puhuttelee perusajattomat vanteet...
....sekä mustat vanteet. Attachment 3459 Attachment 3460 |
Jep. Samaa mieltä. Noi oldschool vanteet/renkaat sopii mielestäni paremmin vanhaan C3 vetteen kuin nykyisen trendinmukaiset avonaiset jättivanteet kondominohuilla renkailla.
Mutta ei aleta taas väittelemään makuasioista..... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Myy mulle muodollista korvausta vastaan, niin voin hoitaa sovittelun :thumrigh: Ne jos laittais pulverilinjalla grafiitinharmaiksi, vois olla ihan pop |
Quote:
Mä oon melko kaikki ruokainen näissä asioissa, mutta kohtuus kaikessa. Diggailen edelleen isoista jättimäisistä kortsun ohuella kumikuorrukkeella päällystetystä pyörästä, myös vanhoista oldschool vanteista.. mutta orkkis on aina orkkis myös C3n rinkuloissa, sehän se ehkä parhaimmalta näyttää. Vanteet auton tyylin mukaan. |
17" mag slotteja ja Cragarin SS:aa alle vaan! ;)
|
Quote:
Elämässä ei auta riskeerata niinkin kriittisellä asialla kuin vannevalinnalla... Miljoona linttakuskia ei voi olla väärässä :D |
4 Attachment(s)
Quote:
:thumrigh: Ragarit: 15" Maggeja... Molemmat kävis, kävis noi magit 17"-> kokoisenakin! :D |
Onks toi ominaisuus vai vika kun kaikissa noissa veteissä joissa on magit niin on myös levitykset :confused:. Löytyyiskö kuvaa missä vakiokaaret + 17" magit niin sais vertailu pohjaa...
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:25. |