![]() |
Corvette-vihaaja!?
Tänään oli se päivä vuodesta,että oli mentävä pakolliseen purukaluston vuositarkastukseen.Pihinä miehenä tietysti kunnalliseen jonotuskeskukseen istuskelemaan.Paikat olivat tietysti hyvin edustettuna, joten jouduin änkeämään erään vähän tukevahkon herrasmiehen viereen.Siinä vuoroamme odotellessamme vaihdoimme mielipiteitä ilmaston muutoksesta,politiikasta yms.
Sitten herra X huomasi hupparin hihassa merkinnän FinnShark.com. -Onkos toi hihamerkki sun työpaikkasi mainos? -Ei,tää on vaan sellainen meidän Corvette-kerhon netti-ilmoitus. -Ai teilläkö on oikein oma kerhokin.Onko teitä montakin jäsentä. -Mä en nyt tarkkaan muista tämänpäivän tilannetta,mutta satoja kuitenkin ja lisää tulee koko ajan. -Eikös se Corvette ollut sellainen amerikkalainen urheiluauto,muistaakseni oikein kutoskoneellakin.Niin ja eikös se ollutkin vaan kakspaikkanen? -Joo,kakspaikkasiahan ne on,mutta kyllä ne kaikki on kasipyttysiä. Moottorin koko vaihtelee vähän omistajan maun mukaan.Jotku vielä virittävät koneita saadakseen lisää hevosvoimia. -Ai jaa,niissä on niin isot moottorit.Mulla on Foordissa vaan kakslitranen ja hyvin silläkin ajelee.Mikäs noissa oli se litramäärä?Niin ja paljonkos tommoisesta koneesta oikein lähtee hevosvoimia. -Mun autossa on 5,7 litraa ja hevosvoimia lienee vähän alle 400.Noi luvut vaihtelee niin paljon autoittain.Vanhemmissa autoissa oli vähemmän-ja uudemmissa enemmän ruutia.Lisäksi pojat virittelee koneitaan aika paljonkin.Kyllä kai niistä saa vaikka 800 hv jos lompakko kestää. Nii,paljohan niissä formuloissakin on hevosvoimia, kun ne kulkeekin niin kauheen kovaa.Joskus telkkaria katellessa oikein hirvitää niitten kaahaa minen.Ja sitte kun ne kolaroi niitä autoja, niin ei siinä pikkurahalla pelata. -No ei nää Corvetet nyt sentään mitään Formuloita ole,mutta kyllä toi mun autokin menee mittarin mukaan semmosta 300km/h ja bensaakin saa poltettua ihan mukavasti.Kaikki harrastus tuppaa vähän maksamaan. -Aivan,aivan niinhän se tietysti on.Ootkos saanut muuten paljon ylinopeussakkoja. -Onhan niitä vuosien varrella jokunen tullut.Kuin niin? -No mä vaan aattelin, että jos tommosta toimintaa harrastaa,niin pakostahan niitä on tultava.Paljos muuten tommonen raketti oikein maksaa tänäpäivänä?Sehän on kuitenkin vaan sellanen yhenlainen lelu. -Vähän vaihtelee,mutta ei mitään mallia uutena saa alle sadantonnin. Hiljaista puhinaa.....hiljaista niiskutusta. -Se on aika paljon rahaa tollai..... HerraX,olkaa hyvä,teidän vuoronne! -Mä toivon että sä *******n porvari ajat kesällä sillä sun lelulla rekan alle ja heität veivisi.*******en pullistelijat, painukaa *****un. Oven lämäys ja käytävällä hiljaisuus.Yleensä minäkään en jää sanattomaksi mutta nyt mut kyllä tyrmättiin.Se oli sananmukaisesti isku vyön alle.Että hyvää kesää vaan vette-porukalle.[-o< |
Quote:
Yleensä tollaisen kommentin jälkeen ei enää jaksa kertoilla omista harrastuksista. Kumminkin on eri aaltopituudella. |
Ai onko jossain suljetussa laitoksessa jäänyt ovet aamulla pullakuskilla auki or what :confused:
Eipä yleensäkkää tule paljon tuntemattomien kanssa harrastuksistaan puhuttua, säästä on mukava rupatella ;) |
Quote:
Jumalauta mikä .yrpä:confused: |
Quote:
|
Quote:
Mutta meitähän on moneen junaan! |
Ihanaa! :cool:
|
Juu, helvettiin vaan me kaikki ***** porvarit :-)
|
Kaikilla meillä on hetkemme. Ehkä voortikuskille avautui juuri tuolla hetkellä jotain, joka laukaisi patoumat :rolleyes:
Onneksi ei moisia ole tullut itselle vastaan. |
Eipä tuu paljoa huudeltua harrastuksista vaikka tuore juttu onkin. Koskaan kun ei tiedä mitä kateus aiheuttaa :-o
Niin, on mulla se voortikin, tosin 1.6 vaan ja ajeleehan tuota silläkin :thumrigh: |
| All times are GMT +3. The time now is 05:12. |