![]() |
raidetanko
Etupään rebuild menossa ja loppusuoralla ollaan. Raidetangot menee molemmat myös vaihtoon. Onko kukaan irroittanut niitä aikaisemmin? Kattelin että kumisukka peittää kiinnityskohdan, mutta onko tuossa mitään ylläriä luvassa ennen kuin nykäisen irti?
|
Quote:
(en oo ite irrottanu, mutta tuskin tuo hammastanko poikkeaa mitenkään normaalista, ja jos kumen sisällä on öljyä tms. niin sitten on jotain vikaa...) |
1 Attachment(s)
TÄssäpä kuvaa sälästä mitä etupäähän tulee. Takapään tein jo viime syksynä. Tämän jälkeen jäljellä enää kardaanin ristinivelet.
|
Miellelläni kuulisin kans miten noi tangot vaihtuu .
|
Eihön tästä tule loppu millään.. just hokasin että eihän mulla ole kallistuksen vakaajan (26mm) poly puslia ja se menis niin näppärästi tässä samalla. prkl, ei auta kuin alkaa pikana jostain tilaamaan .
|
Helpot nuo on vaihtaa, pahin homma on irrottaa hammastankopaketti. Itse en saanut sitä mitenkään pois (vaikka menin shop manualin mukaan), kuin vääntämällä alempaa kiinnikekorvaa aika reilulla kädellä, jolloin luiskahti pois.
Takasin saa hyvin, kun pultilla kiristää korvakon suoraksi. Kumien alla on raidetanko kierteellä kiinni. Siinä on sellainen peltireunus, joka on vasaroitu hammastangon suoraan osaan, jottei pääse pyörimään irti. Se lähtee helpoimmin, kun laittaa hammastangon ruuvipenkkiin ja isolla avaimella kääntää raidetangon väkisin auki. Pahoin pelkään, että voipi öljyä löytyä kumien sisältä. Tyyppivika kuulemma. |
Nonni, etupää on paketissa ja ensimmäiset koikat on nyt ajettu. Vaikka kulmat on miten sattuu niin on helppo todeta että remppa oli yksi parhaita duuneja per markka. Eteen siis vaihtui:
-raidetangot -raidetankojen päät -yläpallonivelet -alapallonivelet -polyuretaanipuslat kaikkialle Peräpään tein viime syksynä joten alusta alkaa olla nyt kuta kuinkin tiptop. Alusta on nyt sellainen kuin olen aina corvetteen halunnut. Joidenkin mielestä voi olla liiankin jäykkä mutta itse pidän erittäin paljon :) |
| All times are GMT +3. The time now is 05:34. |