![]() |
Oon miettinyt uutta sisustaa...
|
bling :cool:
Sit vielä krokotiili dundeen releet niskaan, mora takataskuun ja silliä saalistamaan. |
Älä missäään nimessä muuta mitään, tuossa on sitä ajan patinaa jota ei retrona saa mistään:clown:
|
Tulee ihan mieleen erään Papankin tunteman Audi-friikin Quattron nahkasisusta...Aivan mieletön, siis jotain aivan käsittämätöntä...
MAGNIFICENT!!!!!:o :o :o |
Quote:
Mun mielestä noissa penkeissä on myös jotakin patinaa joka ei taas irtoa millään. Ratti kaipaisi vielä tiikerinkarvaista irtopehmustetta, sit irtoaa 10 pistettä :clown: |
Vähän on haalistunut tuo sisusta, mutta se on aikanaan tehty aika suurella vaivalla. Uskallan väittää, että kevyt hionta koriin tuo esiin über coolin candy/flake/ruutu/raita/psykedeelisen maalauksen joka matchaa tuon sisustan kanssa yhteen.
|
Nyt otat yhdet neuvoa-antavat ja unohdat sen ajattelun.Ajattelu ei aina ole mielekästä ajankulua.Varsinkaan jos ajattelet tuon sisustuksen pilaamista,niin hyi,hyi.Tuohan on jo antiikkia,ja antiikilla on kova markkina-arvo.:mad:
|
Ota sä pappa sisusta niin mä ruuvaan vanteet alta...
|
Quote:
:afro: :afro: :afro: |
Hitto mikä läjä, kaikki alkuperäiset muodot tärvelty ansiokkaasti. Ja mikä hinta.
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:55. |