![]() |
*** Tiedoitus Gallerian Käytöstä ***
No niin,
Nyt on kaikilla teillä mahdollisuus ladata kuvia tapahtumista suoraan tonne galleriaan, oikeisiin osoitteisiin! Eli kun käytte tapahtumissa ja räpsitte kuvia, muistakaa jokainen ladata ne oitis tonne galleriaan myös muiden nähtäväksi. JOS ei oikeaa tapahtuma kategoriaa ole luotu, laittakaa oitis YV niin luon sen ja sitten voitte ladata kuvia taas. Koitetaan saada maailman suurin Corvette Galleria aikaiseksi! Jay |
Riittääkö galleria tila, jos mä lataan mun kuvatiedostoista kaikki yli 15 000 kuvaa sinne? ;)
|
Quote:
Tilaa on reilusti mutta ei silti kannattane jokaista kuvaa sinne tunkea... ;) Nykyisin jo melkein joka pokkarilla ja kännykälläkin saa niin hyviä kuvia että onnistuneet kuvat vaan jakoon muidenkin pällisteltäväksi! :cool: |
Quote:
Pistä vaan menemään ;)! Lupaan etsiä jostain parikymmentä gigasen levyn, jos on tila niin kortilla :D. |
Quote:
Lähinnä oli tarkoitettu ihan vain vitsiksi tuo. Mulla on kyllä 15 000 kuvaa koneella ja ylikin, enkä tosiaan ala tänne kaikkia uppimaan.. Jokusen kuvan olenkin jo kyllä tuonne galleriaan ladannut GJ:n johdolla.. ;) Ja kaikki kuvat on tietysti pienennettyjä eikä mitään 3000x3000 :D |
Tosiaan se kannattaa huomioida kun kuvia lähettää että niitä on hieman pienentänyt. Kaikki uudet kamerat sylkevät jotain 3-4xxx pixelin kuvia joilla ei galleria käytössä tee mitään vievät vaan tilan johon voisi laittaa ties kuinka monta pienempää. Itse käytän 1024x768 luokkaa mutta pienempikin riittää loistavasti. Esim Infraview-ohjelmalla saa kuvat helposti pienennettyä jonka jälkeen vasta lähettää galleriaan.
|
Quote:
Samat sanat. |
Joo se on tosiaan vähän hölömöö katella 17" näytöltä vaikkapa 2048 x 1536 kokosia kuvia, kun ne on 4 kertaa näytön kokosia. Joten -> http://www.irfanview.com/
|
Quote:
Tähän en taas malta olla mainostamatta tuota http://www.microsoft.com/windowsxp/u...schelman2.mspx . Irfanviewiä ennen käytin myös pakkaamiseen, mutta on tuo vaan paljon nopeampi tekemään pakkaushomman. Jarmo |
Sattuisko kellään olemaan kuvia tän kevään ahveniston rata-ajosta?
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:06. |