![]() |
Nokian cruising huomenna (4.7)
Olisko kukaan huomenna niihin kinkereihin lähdössä? Itse ajattelin käydä katsomassa minkälainen tapahtuma se oikein on. Jos nyt ei lunta ala tulla. Oisko Mr. Tena/Jardze lähdössä? Tai muita Tampereelta/Nokialta? Toivottavasti edes "yks kovaääninen punainen C4" Nokialta tulee??
|
Quote:
|
Neste Nuijamies, klo 19:00 alkaen...
|
Quote:
Niin siis, tämähän tietääkseni järjestetään aina "parittomina" keskiviikkoina ympäri vuoden (talvella ilmeisesti hiukan vähemmän osallistujia?)! Itsekin olen muutaman kerran poikennut ja ainakin noina kertoina on jokunen Corvettekin paikalla ollut... |
Quote:
|
Quote:
He, pari km matkaa... :) Jos maalaukselta tajuan ajankulun ja en ole hiuksia myöten maalissa, niin ilmestyn paikalle. Jarmo |
Oli 4 kpl C3:sta ja vaan yks C4.
Ja motarilla huomasin, että ompa Tampereella yks punainen -81 kova kulkemaan :o Poliisit meinas pilata loppuillan pizzoittelun, mutta onneksi eivät kytänneetkään liikaa vaan hakivat vain 3 kpl pizzoja. Ja joku konstaapeli otti vielä tuplajuustolla :pukel: |
Quote:
Mukana tullut paparazzi sai joitakin kuviakin on napsittua, tosin taisi jäädä Veteistä vähemmälle.. Pistetään parit tulemaan kunhan saan kuvat koneelle siirrettyä. Jarmo |
5 Attachment(s)
Quote:
Liitteenä muutama napsu. |
Quote:
Olisinhan mä muuten mutta olen viikot Oulussa :( |
| All times are GMT +3. The time now is 06:49. |