FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Nokian cruising huomenna (4.7) (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7073)

Nipa 03.07.2007 21:05

Nokian cruising huomenna (4.7)

Olisko kukaan huomenna niihin kinkereihin lähdössä? Itse ajattelin käydä katsomassa minkälainen tapahtuma se oikein on. Jos nyt ei lunta ala tulla. Oisko Mr. Tena/Jardze lähdössä? Tai muita Tampereelta/Nokialta? Toivottavasti edes "yks kovaääninen punainen C4" Nokialta tulee??

V-P 03.07.2007 21:39

Quote:

Originally Posted by Nipa
Olisko kukaan huomenna niihin kinkereihin lähdössä? Itse ajattelin käydä katsomassa minkälainen tapahtuma se oikein on. Jos nyt ei lunta ala tulla. Oisko Mr. Tena/Jardze lähdössä? Tai muita Tampereelta/Nokialta? Toivottavasti edes "yks kovaääninen punainen C4" Nokialta tulee??

Mihinkä aikaan? Mikä paikka?

vet77 03.07.2007 21:44

Neste Nuijamies, klo 19:00 alkaen...

vet77 03.07.2007 21:49

Quote:

Originally Posted by vet77

Niin siis, tämähän tietääkseni järjestetään aina "parittomina" keskiviikkoina ympäri vuoden (talvella ilmeisesti hiukan vähemmän osallistujia?)! Itsekin olen muutaman kerran poikennut ja ainakin noina kertoina on jokunen Corvettekin paikalla ollut...

V-P 03.07.2007 22:17

Quote:

Niin siis, tämähän tietääkseni järjestetään aina "parittomina" keskiviikkoina ympäri vuoden (talvella ilmeisesti hiukan vähemmän osallistujia?)! Itsekin olen muutaman kerran poikennut ja ainakin noina kertoina on jokunen Corvettekin paikalla ollut...

On kilpurin kojelaudan keskiosan rakentaminen huomenna. Tuun jos saan homman tehtyä siihen mennessä. Saa nähdä sitten miten käy.

Jarmo79 03.07.2007 23:26

Quote:

He, pari km matkaa... :) Jos maalaukselta tajuan ajankulun ja en ole hiuksia myöten maalissa, niin ilmestyn paikalle.

Jarmo

Nipa 05.07.2007 07:36

Oli 4 kpl C3:sta ja vaan yks C4.
Ja motarilla huomasin, että ompa Tampereella yks punainen -81 kova kulkemaan :o
Poliisit meinas pilata loppuillan pizzoittelun, mutta onneksi eivät kytänneetkään liikaa vaan hakivat vain 3 kpl pizzoja. Ja joku konstaapeli otti vielä tuplajuustolla :pukel:

Jarmo79 05.07.2007 08:20

Quote:

Oli 4 kpl C3:sta ja vaan yks C4.
Ja motarilla huomasin, että ompa Tampereella yks punainen -81 kova kulkemaan :o
Poliisit meinas pilata loppuillan pizzoittelun, mutta onneksi eivät kytänneetkään liikaa vaan hakivat vain 3 kpl pizzoja. Ja joku konstaapeli otti vielä tuplajuustolla :pukel:

Mukana tullut paparazzi sai joitakin kuviakin on napsittua, tosin taisi jäädä Veteistä vähemmälle.. Pistetään parit tulemaan kunhan saan kuvat koneelle siirrettyä.

Jarmo

Jarmo79 11.07.2007 21:21

5 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by Jarmo79
Mukana tullut paparazzi sai joitakin kuviakin on napsittua, tosin taisi jäädä Veteistä vähemmälle.. Pistetään parit tulemaan kunhan saan kuvat koneelle siirrettyä.

Jarmo

Liitteenä muutama napsu.

Jardze 11.07.2007 21:39

Quote:

Olisinhan mä muuten mutta olen viikot Oulussa :(

All times are GMT +3. The time now is 06:49.