FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C2 (vuosimallit 1963-1967) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Amerikan savua pöllönummella !? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7099)

Pappatunturi 05.07.2007 20:29

Amerikan savua pöllönummella !?

Oletteko huomanneet että amerikkalaisissa - lähes dokumentaarisissa - huippuelokuvissa on aina joka paikassa merkillistä savua.Sitä on yleensä aina siellä missä jotain jännää tapahtuu.

Tälläistä savua oli täällä meillä päin:o

hakkis 05.07.2007 20:41

;) Oletko ruvennut polttaan siggejä?

janiv 05.07.2007 20:55

Voi jumankekka! Ajoneuvolla ajo kielletty, keltanen viiva, ylinopeus, ja sisäkumin poltto. Se on tukistus ja nuhtelu välittömästi. Ei saa näyttää nuorisolle huonoo esimerkkii. [-X Tupakastakaan ei tuu noin pahoja savuja.

Onneks tuo tapahtuma ei päätynt Iltiksen etusivulle "Nuorehko mieshenkilö kertoi autonsa ulosajon johtuneen pohkeen kramppaamisesta ja takarenkaiden lipsumisesta. Kyseessä oli Amerikkalainen tehokas Corvette-merkkinen urheiluauto."

Pappatunturi 05.07.2007 21:03

Taitaa tulla moottorista tuo savu,sen verran on vanhempi mikälie jenkin rotkale kyseessä

janiv 05.07.2007 21:18

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Taitaa tulla moottorista tuo savu,sen verran on vanhempi mikälie jenkin rotkale kyseessä

Vaiha toki uudempaan. Miulla ois semmonen kymmenen vuotta uudempi. Paljos maksat väliä ;)

On tuo kyllä hieno. Tosi hieno.

Yorcci 05.07.2007 21:30

Quote:

Oletteko huomanneet että amerikkalaisissa - lähes dokumentaarisissa - huippuelokuvissa on aina joka paikassa merkillistä savua.Sitä on yleensä aina siellä missä jotain jännää tapahtuu.

Tälläistä savua oli täällä meillä päin:o

Ettei vaan olis ne venttiilinohjurin kumit, mitkä mullakin vuotaa :confused:

Höh. Ei siellä etelässä koskaan tapahdu mitään tuollaista jännää, kun minä olen siellä käynyt. Tai emmä oo ainakaan nähnyt. Peileissä joskus jotain usvaa on hiipinyt illan hämärtyessä, mutta siinä kaikki.

MikkoM 05.07.2007 22:48

Quote:

Originally Posted by ippe73
Voi jumankekka! Ajoneuvolla ajo kielletty, keltanen viiva, ylinopeus, ja sisäkumin poltto.

Niin ja kaiken lisäksi hirmuinen vaaratilanne tuolle lenkkeilijälle,olis voinu sattua mitä tahansa, ihan edesvastuutonta toimintaa [-X

Corvette63 05.07.2007 22:52

Mä itse asiassa keulin ja polttelin tunturilla kumia aika samalla mitalla :cool:

CC-5 05.07.2007 22:54

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Ettei vaan olis ne venttiilinohjurin kumit, mitkä mullakin vuotaa :confused:

Höh. Ei siellä etelässä koskaan tapahdu mitään tuollaista jännää, kun minä olen siellä käynyt. Tai emmä oo ainakaan nähnyt. Peileissä joskus jotain usvaa on hiipinyt illan hämärtyessä, mutta siinä kaikki.

Voisko olla kytkin menossa p__kaks?:rolleyes:

groovyjay 06.07.2007 01:16

Quote:

Nyt äärimmäistä tarkkaavaisuutta sielläkin päin. Näitä veekasimiehiä tuntuu kiihailevat lähes tulkoon joka kulmassa. Kumia touhotetaan ja haaramoottorit huutaa, niin ettei P-Salovaaran ja Liikkuvan Poliisin liikenneraporteista meinaa saada mitään tolkkua!

(Right click, Save Image As:cool: )

All times are GMT +3. The time now is 10:53.