![]() |
Amerikan savua pöllönummella !?
Oletteko huomanneet että amerikkalaisissa - lähes dokumentaarisissa - huippuelokuvissa on aina joka paikassa merkillistä savua.Sitä on yleensä aina siellä missä jotain jännää tapahtuu.
Tälläistä savua oli täällä meillä päin:o ![]() |
;) Oletko ruvennut polttaan siggejä?
|
Voi jumankekka! Ajoneuvolla ajo kielletty, keltanen viiva, ylinopeus, ja sisäkumin poltto. Se on tukistus ja nuhtelu välittömästi. Ei saa näyttää nuorisolle huonoo esimerkkii. [-X Tupakastakaan ei tuu noin pahoja savuja.
Onneks tuo tapahtuma ei päätynt Iltiksen etusivulle "Nuorehko mieshenkilö kertoi autonsa ulosajon johtuneen pohkeen kramppaamisesta ja takarenkaiden lipsumisesta. Kyseessä oli Amerikkalainen tehokas Corvette-merkkinen urheiluauto." |
Taitaa tulla moottorista tuo savu,sen verran on vanhempi mikälie jenkin rotkale kyseessä
![]() |
Quote:
On tuo kyllä hieno. Tosi hieno. |
Quote:
Ettei vaan olis ne venttiilinohjurin kumit, mitkä mullakin vuotaa :confused: Höh. Ei siellä etelässä koskaan tapahdu mitään tuollaista jännää, kun minä olen siellä käynyt. Tai emmä oo ainakaan nähnyt. Peileissä joskus jotain usvaa on hiipinyt illan hämärtyessä, mutta siinä kaikki. |
Quote:
|
Mä itse asiassa keulin ja polttelin tunturilla kumia aika samalla mitalla :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Nyt äärimmäistä tarkkaavaisuutta sielläkin päin. Näitä veekasimiehiä tuntuu kiihailevat lähes tulkoon joka kulmassa. Kumia touhotetaan ja haaramoottorit huutaa, niin ettei P-Salovaaran ja Liikkuvan Poliisin liikenneraporteista meinaa saada mitään tolkkua! (Right click, Save Image As:cool: ) |
| All times are GMT +3. The time now is 10:53. |