![]() |
Nakutuksentunnistinko meni rikki?
Niin, tuo kuskinpuoleisessa kannessa majaileva anturi meni kansien irroituksessa vähän rikkonaiseksi, kun vääntövarsi oli lähikontaktissa... Näkyy allaolevassa kuvassa ylemmässä kannessa pakosarjan ensimmäisen ja toisen ulostulon välissä keskellä. Lienee lontoonkielellä ilmaistuna knock sensor, eli härmässä nakutuksentunnistin?
![]() Varmistan, että tilaan oikean korvaavan anturin... |
Quote:
Ettei nyt kuitenkin olis lämpötila-anturi? Flektejä varten? |
Ei ole knock sensor, se on toisella puolella konetta startin vieressä. Tuo on sen etummaisen flektin anturi, niin muistelisin kun niitä flektejä ihmeteltiin.
|
Ååålrait, kiitoksia tiedoista. Kun en ihan häthätää löytänyt manuskastakaan tietoa anturin tehtävästä. En kyllä jaksanut viittä minuuttia kauempaa etsiäkään, kun toi kansiproggis vei mehut aika tarkkaan tänään.
|
Sähkökaavioista selvisi varmuus anturista, Coolant fan temperature switch siellä majailee, kuten ylempänä jo arvuuteltiinkin.
|
Quote:
http://www.madvet.com/shop?frame=1.944 |
Mulla löytyy tuohon sekä toimiva alkuperäinen, että low-temp anturi paketissaan. Ei tartte tilailla
|
Kiitoksia herrasmiehelle Itä-Suomeen!
|
Quote:
|
Quote:
Niin jaksaa! Yorccikin toi mulle katin Oulusta asti kotiovelle ja olis tarjonnut vielä hampurilaisetkin mulle! Täällä tuo avunanto-ovi tuntuu toimivan molempiin suuntiin ahkerasti useimpien kesken :) |
| All times are GMT +3. The time now is 02:51. |