![]() |
Bensapumput & suuttimet
Onkos kukaan tilaillut moista pakettia ? Suosituksia?
|
Quote:
Mä vaihdan ens talvena pelkät suuttimet, en bensapumppua. Miksikäs oisit vaihtamassa bensapumppua, onko tulossa ylipainetta koneeseen? |
Käsittääkseni vakio pumppu riittää aikapitkälle,jos meinaat ylipainetta pukata myllyyn niin taitaa pumppu ja suuttimet tulla kitin mukana. Mulla on lpe:n pumppu paikoillaan ja olikos ne nyt 60 suuttimet.
|
softa menee uusiksi jos suuttimia suurentaa.
|
Quote:
Juu, täytyy muutamia parametreja ja tauluja muutella efilivellä ilman muuta, mutta ei pitäis olla mikään iso juttu. |
Quote:
Mun mielestä aika monessa ahdin setissäkin tulee vaan isommat suuttimet? Ainakin jos vaparina aikoo mennä, pitäis vakio bensapumpun riittää ihan hyvin ja laittaa vaan vähän suuremmat suuttimet jos (ja kun) on tarvetta. |
Mulla on suuttimet nyt käyrien mukaan 99% käytössä eli aika lähellä mennään maksimia. Ajattelin sit samalla nostaa
bensapaineita ettei siitä kiikasta. Pumppukuume on kova mut saa nähä kuin äijän käy. |
Quote:
Kyllä pelkillä suuttimilla jo pitkälle pääsee jos vaparina aikoo pitää, en oo lukenut että ketään ois pumppua vaihtanut sen takia ettei suuttimien vaihto riittäis. |
Quote:
http://www.kennebell.net/accessories...boostapump.htm Samoin 42 lbs suuttimet (lienee samat kuin 2007 C6 Z06:ssa). Sulla taitaa olla nyt 28:t? Vai mikäs vuosimalli Vetestä sulla olikaan? En ny osaa sanoa tulisiko uusi pumppu halvemmaksi (kuin tuo BAP), kun en ole tarkistellut hintoja ollenkaan. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:13. |