![]() |
Hypertech vuokralle!
Moi
Mulla on tollanen hypertechin procrammeri ihan ylimääräisenä ja voisin vaikka vuokrata sitä jos jollain kiinnostusta kokeilla? Itsellä ei kuitenkaan ole vielä C5 mutta jos vain jollain olis C4 95 seen sopiva myydä tai vuokrata olisin kiinnostunut. Jukkis |
Missä päin sä majailet?
Mihin minkä vuoden C5 toi sun programmeri käy??? Mitä kaikkea sillä voi säätää? |
Quote:
Kyllä se on myytävä koska käy vain yhteen autoon. Eli kun sen programmerin kytkee autoon se kopsaa sen auton alkuperäiset tiedot itseensä niin ei tuo vuokraus onnistu. Luepas ohjeet mitkä on sen programerin mukana. |
Vai silleen:confused:
Elikkä nytkun sitä on käytettty tossa kaverin pulkassa niin se ei enään suostu toimiin muissa? Perhana täytyy nakata tonne hyllyn perälle.:( Jukkis |
Quote:
Joo nyt kun oot käyttäny yhdes vetes sitä nii ei toimi muissa. Myy se sille kaverilles kenen pulkas ootte sitä käyttäny kun voihan se sitä tarvita joskus jos vaikka pitää palauttaa alkuperäset tiedot takas. Tai sit jos vaihtaa rengas kokoo niin voi tehdä uudet asetukset tolla kapulalla jne. |
Joo mä kyllä sain sen siltä kaverilta elikkä se on sen jo kertaalleen maksanut:D
Mutta jenkki foorumia äkkiseltään selanneena niin näyttäisi toimivan toisessa autossa jos puhdistaa alustan? Pitää tutkia enenmän. En ole mitenkää dissaamassa niitä jotka niitä myyvät. Kuitenkaan en vielä oikeen saanut selville että onko siinä vain yksi ohjelma jonka lataamalla saa jonkun muun tekemät speksit omaan poksiin? Eikä muuta voi tehdä esim sytkiin ja ruiskutus aikoihin. Jukkis |
Jos ekaan autoon palauttaa alkuperäiset asetukset niin sitten voi käyttää seuraavassa ?
Olikos niitä hakkereita täällä :pirat: Mua kyllä kiinnostais toi kapula...minkäsmoisia kokemuksia vai onko vielä minkäänlaisia ?? http://www.hypertech.com/get_dynocha...1353170&tp=pdf |
| All times are GMT +3. The time now is 11:40. |