![]() |
Laturin tuki, tarvitaanko?
1 Attachment(s)
L98 koneen laturin takakulmasta pakosarjan pulttiin menevä tukitanko ei enää peltisatsien asennuksen jälkeen mahdu paikoilleen.
Tarvitseeko laturi tuen vai pysyykö/kestääkö ilman tukea? Aika jämysti tuntuu laturi paikallaan olevan ilman tukeakin! Tarvitseeko raadin mielestä laturille väkästellä vastaava tuki? Sama juttu toisella puolella ilmastoinnin kompuran kanssa. Tarvitaanko tukea vai onko se vain varmuuden maksimointia? Oheisessa nettikuvassa näkyy laturi ja sen tuki mistä kyse. |
itselläne ei ole kummatkaan kyseiset tuet paikoillaan ja hyvin on kestänyt.
|
Sama juttu, tuki on jäänyt pois. Ei ole ollut ongelmia.
|
Mullakaan ei ole ollut tota laturin rautaa CS-144 upgradesta lähtien (lokakuu 2002).
|
Mulla taas halkesi laturin kuori kun ei ollut tuota rautaa kiinni.
Kesti se kyllä yli yhden kesän. |
Quote:
Oliko sulla se ahdin samassa hihnassa? |
Onko mikä satsi? Esim. tuolta löytyy joitain:
http://www.jegs.com/webapp/wcs/store...0002_744716_-1 Ei siellä varmaan liikaakaan tukea ole...vaan kaikkiha aikasa kestää. |
Quote:
Ei vielä ollut. Tämä oli aikaa ennen vessan telakointia. Mulla oli silloin ilmapumppu (ei siis ahdin vaan perus ilmapumppu) pois tuosta pulkasta ja laturi siirtyi sen verran kauemmas että ei sarjoista lähtenyt tukirauta enää ylettänyt kiinni. En alkanut tekemään uutta ja kestihän se laturin kuori yli kesän. Siitä muuten halkesi se kuori toisen kiinnikkeen kohdalta. Nyt tulee ahtimille ym vielä lisää kiinnikkeitä ja tehdastekoisia (ATI) tukevammat kiinnityslevyt. |
Quote:
Hedmanin setti... OK. Jengi ajelee ilman tukia.... toisilla on hajonnut ja toisilla ei vielä ;) Voisihan tuollaisen linkin takaa löytyvän bracketin tehdä itse... Aika lyhyet oli nuo Hedmanin mukana tulleet pultit, ei voi kovin paksua tavaraa väliin laittaa. |
Siihen voi varmaan laittaa pidemmän pultin ;)
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:53. |